Auteur Topic: Ook hervallen  (gelezen 49572 keer)

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
Re:Ook hervallen
« Reactie #90 Gepost op: november 13, 2010, 15:21:27 pm »
Lieve lieve Wendy,
Eerst en vooral bedankt dat je ons op beloop wilt houden van jullie mama haar toestand.Deze periode die aanbreekt zal niet meevallen maar je moet er door meid!Lief hoe je je zoontje dit hebt bijgebracht, zo mooi en integer, echt op kindermaat!Goed idee van die doos waar hij alle herinneringen en dingen kan stoppen die zijn oma zogezegd gaat meenemen naar haar nieuwe huisje ergens hierboven. Het moet moed vergen van jou,omwille dat je zelf met deze vuile ziekte moet omgaan en dat een bijkomende druk op je schouders legt.
Ik kende je mama nog niet zolang op het forum,maar lang genoeg om te weten dat zij een warm en moedige dame is waar wij nog van kunnen leren.Doe ze aub nog dikke en lieve groetjes van inge52!

victoria 1949

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Ook hervallen
« Reactie #91 Gepost op: november 14, 2010, 20:10:30 pm »
Dag Wendy, Suzanne en familie,

Ik voel zoveel warmte, liefde en respect in jullie familie. Ik ben ontzettend blij voor jullie dat er zo open kan gepraat worden over het afscheid van je mama en dat je het ook zo intens kan beleven samen. Zoveel schoonheid bij zoveel verdriet, jullie zijn een familie om trots op te zijn.

Ik hoop dat er voor jouzelf Wendy, ook na het afscheid voldoende steun zal zijn.  Dit moet voor jou toch wel dubbel zwaar zijn, na je eigen ziektegeschiedenis.

We denken aan jullie. Dank je wel om dit met ons te willen delen. 

Een warme knuffel

Victoria