Auteur Topic: Ook hervallen  (gelezen 46554 keer)

victoria 1949

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Ook hervallen
« Reactie #30 Gepost op: september 27, 2010, 21:48:54 pm »
Dag Suzanne,

Wat ben jij een moedige vrouw! Ik hoop zo voor jou dat je nog een mooie tijd kan hebben met je familie.

Ik wil je ook geen valse hoop geven, maar het centrum waar ik vorig jaar ben geweest voor behandeling van mijn longkanker krijgt heel veel patienten die hervallen zijn na een behandeling met operatie, chemo en/of bestralingen.
De meeste mensen gaan maar voor iets alternatiefs al ze al het klassieke al hebben geprobeerd. Als de dokters op dit moment niets meer voor je kunnen doen heb je toch ook niets meer te verliezen he.
Ik wil je zeker niets opdringen, maar als je wilt moet je maar eens kijken bij 3E-Zentrum  in Buoch bij Stuttgart.
Daarnaast ben ikzelf ook in behandeling bij Essaïdi in Eindhoven. Ook daar komen heel veel kankerpatienten.

Ik wens je heel veel geluk.

Groetjes

Victoria

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: september 28, 2010, 08:12:25 am »
Hallo Suzanne

Ik leef echt met je mee, en ik duim heel hard voor je dat de paliatieve zorg je gaat helpen dat je toch nog vele mooie tijden met je man en kinderen mag vertoeven
Er bestaan geen troostwoorden voor dit nieuws, maar aub geef het niet op,ik ken iemand die is al een hele tijd met palliative zorg bezig, zij zou er al twee jaar niet meer mogen zijn(ze hadden haar totaal opgegeven)maar ze is er nog en doet nog vele leuke dingen, nu is ze weer even in zh, omdat haar pijn weer terug onder controle moet gebracht worden,heb gisteren nog gebeld met haar en ze klinkt goed
Dus lieve Suzanne blijv vechten, lach doe rotkanker uit , en ik met iedereen hier wandel met je mee
Dikke knuffel van me
viviane

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: september 28, 2010, 10:11:53 am »
aan victoria 1949 , bedankt om dat te melden , morgen moet ik bij de oncoloog komen  en zal dan overwegen wat het gaat worden , iedere dag bespreek ik het met mijn man  , hoe en wat gaan we de volgende weken weer gaan doormaken .

aan vify , welke behandeling heeft die vrouw dan met palliative zorg vify , als dat waar is , hoop dat ze mij dan ook nog even kunnen verder helpen .

ieder lotje hier wil een ander lotje opbeuren , vind ik zo mooi aan dit forum

knuffels van mij en laat morgen wel een bericht achter als ik terug ben  xx

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: september 28, 2010, 13:43:27 pm »
Zij krijgt  een lichte vorm van Chemo en morfinepleisters nu met nog andre medikatie
Dit dametje heeft borstkanker gehad, hervallen en uitzaaingezn naar de longen,één long is volledig weg en de andere heeft ze klieren die ontstoken zijn

Ik ga je een privee mail sturen
knuff viviane

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: september 30, 2010, 11:14:01 am »
Dag lotjes even wat meer nieuws

ik heb een gesprek met de oncoloog gehad heel goed gisteren , hij deelt mijn mening en staat me nu volledig bij met pijnmedicatie , ben gisteren al begonnen met de eerste pijnplakker die moet er drie dagen opblijven en dan een ander , een pilletje voor onder mijn tong als de pijn erge scheuten geeft , ik krijg ook weer bestralingen , dat noemen ze hygenise bestralingen om te borst niet te laten open springen en ze een beetje te ontzwellen , we hebben ook gevraagd hoeveel ik nog krijg in dagen of maanden , daar kan hij geen antwoord op geven om dat ik nog in een redelijke gezondheid ben , buiten de pijn en de tumor, heb nu wel wat hoofdpijn van de plakkers maar de pijn in de borst en de arm is te verdragen nu , nu maandag ga ik naar mijn huisdokter en eigenlijk mijn hotel al gaan vastleggen want er is een wachtijd op de palliative , de huisdokter moet daar haar zegen voor geven !, mijn man en kinderen zijn al iets geruster nu , gisteren bij het wachten bij de oncoloog waren we al plannen aan het maken als ik er niet meer ben , mijn ventje zei ( een andere vrouw nee ik blijf alleen en zal me dan terug een hond kopen waar ik zeker ook zo veel vriendschap zal van krijgen , en dan komt het " zo een vrouw als jij vind in nooit meer " en dan moet je slikken , het doet goed van dat te horen maar maakt je ook verdrietig , hij is ook nog maar 62 jaar , gelukkig hebben we brave kinderen en een kleinzoon die zijn opa meer en meer gaat opeisen , want zijn opa is een god voor hem .

En lotjes denk eraan blijven vechten iedere dag is een dag voor ons .

Suzanne

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: september 30, 2010, 12:00:13 pm »
Dag Suzanne, ik vind dat je enorm sterk bent, om zo nuchter over de toekomst te kunnen praten en schrijven. Ik geloof nooit dat ik daar toe in staat zou zijn. Maar misschien komt op zo'n moment het sterkste in ons naar boven, en kunnen we moedig en optimistisch zijn om onze naasten te sparen. De tranen schieten er hier in als ik dat lees van je man en je kleinzoon. Ik wil samen met iedereen hier hopen dat je nog veel waardevolle tijd krijgt. Je bent alleszins in ervaren en bezorgde handen en dat is maar goed ook. En je weet, wij hier kunnen niet veel doen voor jou, maar we zijn er wel om je te virtueel te steunen, te troosten wanneer jij er nood aan hebt.
Heel veel liefs.
Omamanita
« Laatst bewerkt op: september 30, 2010, 13:09:42 pm door omamanita »

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: september 30, 2010, 15:40:17 pm »
Hoi Suzanne,

ik bewonder je hoe jij met alles omgaat, krijg tranen in mijn ogen als ik jouw verhaal lees
ik hoop ook dat je hier nog héél wat tijd mag doorbrengen samen met je gezin
en weet, je staat er niet alleen voor, wij zijn er hier om je steunen
dikke warme knuffel
Sabine

jeannette

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: september 30, 2010, 15:41:20 pm »
Suzanne,
Troosten, ik zou niet weten hoe. Ik hoop dat je samen met diegenen die je lief zijn en je lief hebben nog een  fijne (en lange) tijd mag doorbrengen en dat jullie in alle rust en warmte van elkaar kunnen genieten. Je kleinkinderen zullen zeker weten wat voor fantastische grootmoeder ze hebben.
Veel liefs jeannette

YvetteR

• ik ben een bang klein vogeltje in een kleine kooi
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: oktober 02, 2010, 18:55:32 pm »
Hallo Suzanne,
Ook ik ben nu aan mijn derde herval toe. 2007 borstamputatie en okselruiming.Aug 2009 uitzaaiingen in buikvlies gevolgd door chemos 3 per maand, juli 2010 uitzaaiingen hersenvlies gevolgd door bestralingen en nu weer chemo om mijn buikvlies verder te behandelen.
Mag ik je vragen in welk ziekenhuis jij behandeld werd en als je in Leuven geweest bent, mag ik dan weten hoe dat meegevallen is. Dank je wel.
Je mag me een persoonlijk bericht sturen hoor.
Yvette

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: oktober 05, 2010, 11:09:27 am »
hé lotjes gisteren weer een domper gekregen , de oncolog zei dat er op twee plaatsen in mijn bot uitzaaiegen waren , nu kom ik gisteren bij mijn huisdokter en uit het verslag van het ziekenhuis , staat bij dat ik in mijn hersenpan ook een uitzaaiegen heb ,morgen moet ik voor de aftekening gaan en donderdag onder de scan om te zien of ze niet te dicht bij long gaan bestralen en vrijdag begin in dan weer met de zonnebank , dan zullen we wel zien hoe ik me voel of er verbetering is of niet , maar lotjes vele van jullie weten het en hebben het zelfde ook al meegemaakt , het enige wat we kunnen doen is elkaar optrekken aan elkaar
nog een fijne dag voor jullie xx

suzanne

soes

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: oktober 08, 2010, 10:59:01 am »
beste Suzanne,

Je bent een ongeloofelijke sterke vrouw !Veel woorden zijn in het niets bij wat ik nu voel, en denk.
Vanuit het diepst van m'n hart wens ik je onnoemelijk veel moed en liefde toe.
heel veel liefs soes

clousaeuke

• 42 jaar een lieve man en twee kindere 10 en 15 jaa
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: oktober 08, 2010, 14:18:50 pm »
Hallo Suzanne,

Ik weet hier niet meer wat op te zeggen maar even zwijgen zegt  nu genoeg!!!
Veel moed en sterkte en uit het diepste van mijn hart wens ik je nog een fijne tijd samen met je gezin!!
Ik denk aan jou.
Liefs Heidi

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: oktober 08, 2010, 19:45:12 pm »
Lieve lotjes bedankt , maar jullie zijn ook stuk voor stuk supper vrouwen ,we hebben allemaal het zelfde doorstaan , de pijn de behandeling , het haar weg, noem maar op , gelukkig zijn er meer vrouwen die alles goed doorkomen dan niet en ik heb de brute pech van niet .

Vandaag eerste bestraling gehad , eerst bij de oncoloog moeten komen een gesprek over de scan van gisteren , wat hij me zei wist ik zo al , alleen dat er water op long zit wist ik niet , dus de tumor van binnen in de borst drukt op de helft van mijn long daarom dat ik kort van adem ben en drukt op de luchtpijp , voelde ik al wel , als er meer water in de long komt zal het eruit getrokken worden, zo dat maak ik dan ook weer mee , de stralen zullen een kwartier in beslag nemen , eerst zeiden ze van vijf maar ze hebben overlegd van er 15 te geven .

Nog een fijn weekend voor mijn lotjes xxxx

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:08:23 am »
Suzanne,wat erg dat een mens dit allemaal moet doorstaan.Laat staan dat je hier een tweede keer door moet.Ik wens je heel veel goede moed verder,dikke knuffel,Indian

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: oktober 09, 2010, 11:48:23 am »
Bedankt indian, ja vandaag is een dag waar ik echt in de bloemetjes gezet ben al van deze morgen , deze dag zal gevierd worden heb me al wat opgetut wat de camera zal van de partij zijn , heel de dag is al voorzien voor mij , ongelooflijk zo vergeet een mens even al de zorgen , ik ben geen 61 meer maar 62 jaar nu , de traantjes zijn hier al aan het vloeien van deze morgen , hoe lief van onze vrienden , mijn schoonzus heb ik al gezegd , wil ik nooit meer zien ze heeft me teveel misdaan en wist goe in welke toestand ik was , gelukkig staat mijn man me bij en de enkele familileden die we nog hebben ook , erg dat je weet dat er misschien nog maar een paar maanden zijn die ik krijg , en toch zit het zo diep dat ik ze niet meer wil zien , ze had er maar moeten aan denken daarvoor ! och die éne persoon zal mijn dag niet stuk maken , spijtig dat ik om mijn verjaardag niets kan drinken  met die morfinepleisters, zou niet goed komen denk , maar ga er plezier in hebben dat de mensen rondom mij gaan genieten , dat is de bedoeling
suzanne xxxxxx