Auteur Topic: Ook hervallen  (gelezen 46552 keer)

suzanne

• Bekijk profiel
Ook hervallen
« Gepost op: september 18, 2010, 10:18:04 am »
 Ik ga het kort houden , ben drie jaar geleden hier ook beland op het forum , borst weg , chemo , bestralingen , in die drie jaar heeft het nog niet opgehouden , knobbeltje iedere keer terug , verleden jaar ben ik dan weer helemaal open gelegd en weer dertig bestralingen , dacht nu ben ik verlost , nee het is terug weer knobbels plus de andere borst nu , onderzoeken laten doen , en de botscan wees uit dat er twee uitzaaigen zijn , dokter wil de slechte borst niet meer opereren , ik wil geen chemo meer , heeft toen niet geholpen want ik was nog maar met de derde bestraling bezig en had al terug twee knobbels die blauw zagen , oncoloog zag niets zei dat het niets was , heb alles laten doen 5 maal geopereerd komt terug

heb besloten van naar leuven te gaan , moet maandag beslissen dan gaan ze mijn dosier klaar maken voor leuven

heb ook 9 maanden armidex genomen voor niets ook moeten mee stoppen

ik zit zowat in het zelfde straatje als inge 52 , denk dat we samen gaan vechten ervoor , gelukkig heeft zijn ook een goede man en ik ook

één persoon mis ik hier al lang , was ook niet zo best met haar , weet iemand hoe het met haar is , kan niet op de naam komen
Suzanne

summer36

• Bekijk profiel
Re:Ook hervallen
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2010, 10:34:57 am »
Hoi Suzanne,wat verschrikkelijk allemaal.Zo zie je maar wat eens goed nieuws betekent voor ons allen hier,die die rotziekte al hebben moeten bevechten.Nooit meer gerust zijn voor de rest van ons aards bestaan.Ik weet niet goed wat te zeggen om je wat moed te geven.Enkel wat ik hier ook al tegen anderen heb gezegd,blijf vechten,laat het beest niet winnen.Als je nood hebt aan een luisterend oor,ben ik er voor jou,veel sterkte

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2010, 10:39:19 am »
Ja indian , vechten en vechten , we weten van elkaar hoe hard we moeten vechten de ene al wat meer dan de ander , moet je ook weten dat onze dochter drie jaar geleden één maand na mij ook borstkanker kreeg , samen zaten we aan de chemo , och ik ben zo kwaad aaan het worden op dat beest , zou het wel kunnen uit roepen !!

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 18, 2010, 10:53:30 am »
Dag Suzanne, roep maar eens heel hard tegen dat rotbeest, het kan misschien een beetje opluchten.
Ik heb ongeveer samen met jou het "eerste" circuit gelopen, wat meer dan 3 jaar geleden. Wat ellendig toch dat steeds terugkomen van die knobbels bij jou. Misschien inderdaad best van eens naar een ander team artsen te gaan, ze hebben er dan weer een frisse kijk op en misschien betere ideeën.
Ik leef echt met je mee en het maakt me ook weer angstig, je bent nu de 2e lotgenoot die deze week met slecht nieuws zit. Volgende week moet ik op bloedonderzoek en daarna weer naar de gynecoloog voor klinische kontrole. De stress komt er ook weer aan, maar tot hiertoe mag ik me bij de gelukkigen prijzen die (nog) niet opnieuw met de miserie geconfronteerd werden.
Ik hoop dat je dochter het ondertussen goed stelt, want dat zal je als moeder dan toch weer blij maken.
Heel veel moed zend ik je.
Omamanita

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 18, 2010, 13:29:17 pm »
Dat klopt omamanita , ben blij voor u dat je al zover bent zonder iets slecht te vernemen , de dochter is terug fultime aan het werken van verleden jaar ( gelukkig ) ik durf bijna niets uit te spreken

ja die stress bij de komende onderzoeken hé , wel ik had mijn bloed laten trekken een week voor ik naar dokter ging , mijn bloed was goed , mijn tumormakers waren van 13 naar 10 gegaan ik heel gerust buiten dat ik wel drie knobbels bij had en mijn andere borst helemaal opgezwollen was en pijn deed

ik liet eerst de uitslag van mijn bloed zien , hij zei das goed en toen ging hij onderzoeken en voelde de knobbels en zag de borst , niet goed zei hij , dat wordne weer onderzoeken , bloed , longen , lever was goed , de echo en de mama niet , de week daarop moets ik botschan laten doen en biopsie van de borst , de uitsalg was , twee uitzaaiegen in het bot , de biopsie hebben ze 16 keer in de borst geprikt en het resultaat was voolgens dokter , geen slecht weefsel , maar het zou kunnen dat ze niet op de juiste plaats hebben gestoken zei hij , ik zei ze hebben heel de borst rond geweest , ja maar ze is toch heel verdacht was het antwoord van hem , ik weet niet wat ik nu moet geloven , mijn tumormakers zijn gezakt en ik zou dan terug kanker in de borst hebben en uitzaaiegen in het bod , weet het niet meer  !!

ik kom straks terug want moet nu dringend weg , suzanne

bloempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: september 19, 2010, 11:22:06 am »
hoi suzanne(naamgenootje)

ik wens je veel kracht ik heb er eigenlijk geen woorden voor...

knuffels suzanne

inge10

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: september 19, 2010, 15:31:46 pm »
Hey Suzanne,

Ook voor jou vind ik het vreselijk erg, weeral dit slechte nieuws. Ik kan begrijpen dat je het wil uitschreeuwen, ik vind het zo oneerlijk allemaal. Eén keer die lijdensweg doorlopen lijkt me meer dan genoeg. En nou moet je er weer door. Maar ik vind het wel een goed idee van naar Leuven te gaan, misschien hebben ze inderdaad een andere kijk op de zaak of iets recentere info en krijgen ze het beest wel kapot. Ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven, maar proberen kan in ieder geval geen kwaad.
Veel sterkte en zoals de anderen al aangaven, als je de frustratie kwijt wil, hier vind je een luisterend oor.
Groetjes,

Inge

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: september 19, 2010, 17:28:14 pm »
Hallo Inge10
Ook van mij een steuntje in de rug, alhoewel ik zelf met een rotgevoel zit.Hier gaan we allemaal die lange, lange,lange lijdensweg, niets aan te doen.
Ben benieuwd wat het weer gaat geven die chemo op 8 okt, hebben gezegd eerste drie weken vrijdags, dan1 vrijdag niet, dan weer drie weken enz....zo al 3 maanden!

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: september 19, 2010, 19:38:13 pm »
Bedankt lotgenootjes , we weten wat het is hé , nooit meer gerust zijn bij het minste denken oh nee

Inge 52 , kind jij hebt er nog moed op om terug te beginnen met die chemo, ik hoop voor jou dat je er niet te ziek van bent , ik bel morgen naar leuven om zo vlug mogelijk te kunnen komen

@ bedankt naamgenootje , maar mijn echte naam is ook zo

@ Marie-Thérèse ook voor jou het allerbest

@ Inge bedankt meiske

zit weer in een dipje , daarstraks juist het zelfde verhaal gehoord als bij mij , is niet goed gekomen , maar heb nog hoop voor leuven

suzanne x

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: september 23, 2010, 09:37:21 am »
Lieve lotgenootjes , morgen naar Leuven moet er al heel vroeg zijn , dan zal ik eindelijk weten wat ze nog kunnen doen , ze mogen alles doen behalve,  nog één druppel van dat gif in mijn lijf laten lopen , ik vertrek morgen met het gedacht " ik ga genezen " niet van ik hoop , nee " ik ga genezen "
Voor ieder van jullie , sterkte met de operaties en met de behandelingen .
suzanne

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: september 23, 2010, 10:17:38 am »
Dag Suzanne, dat is de goede instelling hé. Die dokters zullen nog wel iets uit hun kastje halen om je te helpen. Veel succes morgen en laat ons weten hoe het verlopen is aub.
Groetjes
Omamanita

ann2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: september 23, 2010, 10:36:18 am »
THE GOOD SPIRIT!!! Ga ervoor!

Liefs
Ann

clousaeuke

• 42 jaar een lieve man en twee kindere 10 en 15 jaa
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: september 23, 2010, 14:52:56 pm »
Goed bezig zo suzanne en ik hoop ven harte dat er iets uit de bus komt morgen,je bent goed ingesteld en ga er voor!!Liefs Heidi

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: september 23, 2010, 15:23:46 pm »
Bedankt allemaal lotgenootjes  :)

ik zal morgen wel iets schrijven hoe het verlopen is , hoop dat ze me daar nog niet binnen houden , want moet nog van alles plannen, kapper , sloefjes gaan halen en nog wat kleine spullen
heb een gevoel dat ze me opereren in leuven dat het voor woensdag zal zijn , ik neem mijne kleine laptop mee , zo kan ik in verbinding blijven met jullie en mijn familie , daar is skype dan weer goed voor
nu lig ik wel dichter bij mijn dochter want die woont in tildonk maar voor mijn ventje is het een deftige rit rijden , ik hoop dan maar van een dag of 5 daar te blijven .

ben al aan het plannen maar weet eigenlijk nog niets , morgen meer  :-[

lieve lotjes bedankt xx

inge10

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: september 24, 2010, 21:35:50 pm »
Dag Suzanne,

Ik kom je nog rap veel sterkte wensen voor morgen ! we denken aan je en duimen mee.
tot gauw,

Inge