Auteur Topic: mensen met borstkanker gezocht  (gelezen 4916 keer)

debbiedb

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
mensen met borstkanker gezocht
« Gepost op: augustus 25, 2010, 08:23:02 am »
Beste,

als fotografe wil ik meedoen aan de pinkribbonaward. Daarvoor ben ik heel dringend op zoek naar mensen met borstkanker van alle leeftijden en rassen. Mensen die willen op de foto gaan met ontbloot bovenlichaam, zowel voor als na operatie. Het wordt een serene foto om de wereld bewust te maken van de ziekte. Indien interesse graag een foto ( gezicht) naar info@debbiedebrauwer.be
De inzending met begin september binnen dus is het wel heel dringend! Alvast bedankt!

pascale1

• Bekijk profiel
Re:mensen met borstkanker gezocht
« Reactie #1 Gepost op: september 05, 2010, 17:58:48 pm »
hoy,
onlangs heb ik gereageerd op uw oproep.
Vond het wel wat "raar" om een foto door te sturen naar een onbekende persoon.
Heb het toch gedaan, omdat ik niet verwacht dat hier op het forum, er mensen zijn die zich bezig houden met praktijken die eigen lijk niet kunnen
Toch ben ik nu ongerust, gezien ik van u niets gehoord heb???!
Vind het eigenlijk heel onbeleefd.

Kimmy

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 06, 2010, 10:48:58 am »
Awel , ik vind dat ook niet kunnen ...
Pascale , jij hebt recht op een antwoordje.
Is toch niet veel moeite om even te antwoorden  >:(.
Steun je volledig
 :-* , kimmy

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 06, 2010, 11:11:13 am »
Ja daar maak ik me nu ook kwaad in, ik vind dit onbeleefd en ergerlijk...
Voor mij moet Debbie alvast geen award krijgen voor medevoelen en tact...
Gr'tjes.
Omamanita

Thalia

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 06, 2010, 12:40:06 pm »
ik krijg zelfs de indruk dat je nooit geen antwoord zal krijgen. Toch raar dat je een foto moet opsturen en er daarna niets meer van hoort. God weet wat ze met die foto's doen.
Als het echt is wat ik denk dat vind ik het onmenselijk om zo van kankerpatiënten te profiteren.
Ik hoop dat ik verkeerd ben en dat debbiedb je snel een antwoord op je vragen zal geven.

keikopje

• 42, mama van een dochtertje van 7j
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: september 06, 2010, 21:01:43 pm »
Ik ben persoonlijk altijd voorzichtig met zulke dingen, vooral met het doorsturen van foto's.
Voor Pascale, en anderen die eventueel gereageerd hebben: ik heb even gegoogled op Debbie Debrauwer, en zij bestaat effectief als fotografe.
zie:
http://www.debbiedebrauwer.be/

Als je je niet zeker voelt, zou ik contact opnemen via die website, en eens horen of zij inderdaad hier op het forum om foto's gevraagd heeft. Dan weet je of er oplichting in het spel is of niet.

groetjes,
Keikopje

pascale1

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: september 07, 2010, 15:42:47 pm »
hey,
bedankt voor de goede raad, inderdaad je weet maar nooit!
Heb ondertussen contact opgenomen met vlk, ze gaan het even uitzoeken,en laten me iets weten.
pascale

sociale dienst Kom op tegen Kanker

• Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: september 08, 2010, 11:41:10 am »
Beste forumgebruikers,
Wij verstaan uw bezorgdheid en uw reacties op de onbeantwoorde oproep. Tegelijkertijd is het zo dat elke persoon of dienst op het forum een oproep kan lanceren.  Vanuit VLK-sociale dienst kijken wij het forum dagelijks na. Indien de doelstellingen van het forum niet worden gerespecteerd, grijpen wij in.
Wij raden echter elke forumgebruiker aan om voor zichzelf te bekijken of je op een oproep wil ingaan en welke gevolgen dit kan hebben voor je persoonlijk leven.
Indien nodig kan je voor bijkomende informatie steeds terecht bij de Kankerlijn, 0800/35.445, elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur. Of stel uw vraag op www.kankerlijn.be of per e-mail op kankerlijn@tegenkanker.be.
Sociale dienst VLK
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2014, 13:07:30 pm door admin »