Auteur Topic: Op zoek naar twintigers - lotgenoten  (gelezen 33843 keer)

Rein

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Op zoek naar twintigers - lotgenoten
« Reactie #30 Gepost op: september 19, 2011, 18:49:02 pm »
Hej Nora!
Da's weer even geleden ondertussen.
Ik heb ondertussen mijn 4de chemo achter de rug, mijn eerste Taxotere dus. Weet ge da'k niks last heb gehad??? Ik hoop zo hard dat de volgende twee chemo's ook zo hard meevallen! Volgende dinsdag mijn 5de en dan nog 1 tje!!!
Aan mijn tanden nog niet veel te zien... Ik hoop écht dat de chemo geen blijvende schade zou aanrichten aan mijn tanden, dat zou'k écht enorm erg vinden!
Mja wat het borstsparend betreft... Ze willen gewoon dat onderzoek afwachten... Omdat mijn tumor goed gediferentieerd is en niet erg agressief ofzo vonden ze het op dat moment persies nogal overbodig om meteen een amputatie te doen, maar wouden ze eerst de genetica afwachten. Ze verwachten van de genetica niet veel positiefs, waardoor ze zeiden dat ik mij moet voorbereiden op het ergste... Dat is het zowat in een notendop! Nuja, ik ga mij nog verder informeren hoor! Aah blij dat je toch geinteresseerd bent in een reconstructie. Ik dacht gelezen te hebben dat je dat niet wilde, maar je zal bedoeld hebben dat je geen onmiddelijke reconstructie wou. En je zei toen dat je anders nooit dat volgende knobbeltje zou gevoeld hebben, dus ik dacht... hmmm zo jong al kunnen beslissen om maar met één borst door het leven te gaan... Maargoed, dat had ik dan verkeerd begrepen!
Euh dat van dat sporten was loos alarm :) Ik ben het een paar keer van plan geweest maar er kwam telkens iets tussen. Toen ik overlaatst met de fiets naar een vriendin ging die maar 7km verder woont, kwam ik totaal uitgeput aan dus ik dacht... hmmm toch maar wachten met sporten tot het allemaal een beetje achterwege is! ;)
Ah trouwens, nog eens nagedacht over de vakantie in Oostende? Ik dacht mij van de week eens in te schrijven als dat nog gaat. En ik dacht dan ook ineens zaterdag naar de bijeenkomstdag te gaan.... Dat zullen wel altijd dezelfde mensen zijn die meedoen aan die activiteiten denk ik... Of denk je nog altijd dat je met barstende hofdpijn zou terugkomen ;)
Ik dacht het er in elk geval is op te wagen :) Eens ik door mijn bestralingen ben ga ik er allemaal een beetje afstand van doen denk ik, maar dat is voorlopig nog niet het geval.
Voor de rest alles goed hier hoor, volop met mijn cursussen begonnen waar ik toch elke dag een beetje mee kan vullen. En vanavond naar Carré hahhaa, wat een marginaliteiten :)

Bon, hopelijk tot zaterdag, of dae vakantieweek, of is een andere aangelegenheid.

Hou je haaks!
x
Rein

Nora

• Nieuwkomer
  • *
  • Met Volle Borst Vooruit .*
    • Bekijk profiel
    • B(r)ea(s)t.Cancer. - Met volle borst vooruit.
« Reactie #31 Gepost op: september 21, 2011, 21:42:28 pm »
Hey Rein,

oooh super.. Ik ben ontzettend blij voor u! Wat een meevaller. Mag ook wel hé tussen al die ellende.
Ha oké nu kan ik wat mee volgen in de redenering. Bedankt voor de uitleg. En klopt ik wil nog geen onmiddellijke reconstructie. Het is doordat ik de reconstructie niet direct heb laten uitvoeren dat ik de knobbel heb gevoeld. Anders was ik er bijna niet meer geweest. Binnenkort als de onderzoeken mij gunstig zijn ben ik stilaan klaar voor een reconstructie! Yeah  8) Zou er al in willen nijpen toet toet  ;D

En ja meid chemo vreet aan je lijf hé ;) en mentaal sta je ook anders in je schoenen hé. Komt wel in orde ;) Je kan altijd beginnen met wandelen etc.. Stap voor stap.

Ik kan zaterdag niet, omdat ik fit wil zijn voor Race for the cure - 6km. Vandaag laatste maal RT gehad en kon echt beginnen wenen. IK vind het moeilijk om het achter me te laten. Zekerheid en houvast dat een beetje wegvalt. Ik ben echt uitbehandeld nu. Dus hoop ik ook dat het goed met me komt. Halléluja! En Oostende zal me ook niet lukken. Alleszins moet je het doen als je er zin in hebt!

Wooooow Carré.. Zalig! Gij ze voenk ;) Was het goed geweest?

Liefs Nora xxxx

Rein

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: september 21, 2011, 23:45:08 pm »
Haai!

Segseg, die bijeenkomst is al om 17u gedaan hé Nora! En ik denk ni écht dat dat zo'n vette party ga zijn dat ge ervan in de goot zult belanden :)
Ik ga er ook naartoe, supporteren hé! Ofwel misschien mee wandelen... Lopen gaat écht niet, ik heb het gisteren nog eens geprobeerd. Denk dat ik beter wacht tot na de chemo...
Mijn broer is aan't trainen voor de 20km amai amai! Een paar andere vrienden ook... Kvind da écht sympa!

Wat ik mij eigenlijk afvraag hé... Met die reconstructie die ge in't begin niet hebt gedaan en daardoor dat knobbeltje had gevoeld... Waarom kan je in tussentijd geen scan laten maken? Nu bij mij vraag ik het mij ook af, ik ben nu aan al die behandelingen bezig, en voor't zelfde geld werken ze niet en is er zich zo'n nieuw gedrocht in mijn borst aan't vormen... Nuja, ik versta wel dat ze daar weinig tijd voor hebben, tegenwoordig staat da machien constant te draaien... maar heeft dat ook een medische verklaring ofzo?
Ik vind het persies wat angstaanjagend dat ik niet meer voor scans moet. Ik heb pré operatieve scans gehad, en de volgende scans zullen ongeveer een jaar later dan die scans zijn... Dat is de gang van zaken maar kvind dat echt vreemd.

Ik heb het idd al vaak gehoord dat mensen het pas echt moeilijk kunnne krijgen na de behandelingen, omdat dus idd die houvast wegvalt. Ik kan daar best inkomen want nu voel ik mij alsof alles onder controle is, maar ja... Eens dat dat wegvalt...

Ik heb me gelijk ingeschreven voor Oostende... Ik dacht, ik doe het gewoon! gene zever! Kheb er niks mee verloren hé en ik denk dat dat me wel goed gaat doen. De week erachter komt een vriendin van mij uit AArgentinië af voor 3 maanden en das den eerste keer dat ze in Europa is dus kga allemaal citytripkes enzo plannen dus dan zijn die drie maanden ookal weer genoeg gevuld met afleiding!

Carré viel wel mee maar genen topper. Vroeger ging ik daar wel vaker naartoe, eerst om te lachen met de marginaliteit van die keet, maar dan ging ik zo vaak, dat ik er moest voor uitkomen dat ik het daar best te pruimen vond :) Ma 't heeft zo zijnen tijd gehad persies, ik vond er nimeer zoveel aan... 't kan ook aan die uiterst nuchtere toestand hebben gelegen natuurlijk haha. Maar wat dat daar allemaal rondloopt... manmanman

Seg eigenlijk iets anders, daar je eigenlijk nog student bent, heb je ook geen recht op uitkering zeker?
Mag je, nu de bestralingen achter de rug zijn, nu terug beginnen stage doen etc.. of werkte je al halftijds ofzo?

Bon ik ga hier is een filmke zien op vanvas 'An inconvenient truth', wou'k al lang ne keer zien.

Bubaaaai

Rein