Auteur Topic: Stem mij naar NY  (gelezen 4770 keer)

miekevc

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Stem mij naar NY
« Gepost op: juli 28, 2010, 14:56:46 pm »
Beste "medestrijders",

Gisteren op controle geweest en alles is prima! Ben nu 4 jaar in remissie!! Dat vraagt om een feestje.

Ik wil echter al heel lang eens naar NY en het toeval wil dat ik nu mee doe met een wedstrijd van connections op www.foutemannen.be . Daar moest je een slogan rond mannen bedenken en de winnaar mag naar NY. De wedstrijd loopt tot 30/7 en je kan elke dag met je e-mailadres stemmen. Heel simpel gewoon e-mailadres invullen en bij de slogan op stem klikken. Ik zou jullie dan ook om 5 minuutjes van jullie tijd willen vragen om op mijn slogan (nr 048 en ondertussen voorlaatst op p 34) te stemmen en wie weet win ik dan en kan ik mijn remissie in NY vieren.

Alvast bedant en fingers crossed!

kel

• Bekijk profiel
Re:Stem mij naar NY
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2010, 14:35:36 pm »
en is het gelukt mieke??
ik heb in elke geval op je gestemd...
is het NY here mieke come's???

hé wauw remise... heerlijk toch

dikke kus Kelly

miekevc

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Foto VLK 2006 Oostende
« Reactie #2 Gepost op: januari 03, 2011, 11:20:05 am »
Hey Kelly,

Sorry voor het late antwoord.

Allereerst een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid gewenst (want we weten hoe belangrijk dat is).

Het is helaas niet gelukt. Maar ik heb ondertussen een nog belangrijker cadeau gekregen. Mijn controle vorige week was weer goed. Volgende zomer is die belangrijke 5 jaar gehaald. Hopen dat het zo blijft!!!

Hopelijk kan jij ook zoiets zeggen?

Ik doe trouwens mee aan een nieuwe wedstrijd. Een fotowedstrijd met een foto van mijn eerste VLK-vakantie in Oostende. De foto betekent heel veel voor mij en het zou dus top zijn mocht ik winnen. Als je interesse hebt om te stemmen (je kan met elk e-mailadres slechts 1 maal stemmen)  http://www.strafstefoto.be/foto/index/id/4/ (en dat geld natuurlijk ook voor andere bezoekers)

Knuf,

Mieke

PS  ik wens iedereen veel geluk en voorspoed in 2011, dat het een topjaar mag worden.

pascale1

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 04, 2011, 02:35:14 am »
hey,
heb voor je gestemd!
En van harte proficiat met de laatste controle!
Ben blij hier ook eens goed nieuws te lezen!
Het ga je goed, en geniet van het leven :D
pascale1

kel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2011, 22:34:56 pm »
hey Mieke...

lange tijd dat ik zelf nog op het forum was... voor jou ook de beste wensen voor 2011
ik heb 28 januari weer een pet scan... nog altijd om de 4 maanden mijn controles....
geeft me wel een soort veiligheid...
blij dat het met jou ook goed gaat...
Bij mij is het in Juni normaal gezien 5 jaar geleden dat ik met mijne chemo begon...
dus het gaat de goede kant uit,
ik ben weer aan het werk...
mijn leven zit weer op de rails....
maar Kanker is toch een rugzakske wat je meedraagt, en om eerlijk te zijn het is een ervaring, en ik doe dat rugzakske nooit af denk ik...

groetjes en tot horens Kelly (ik ga stemmen...)

miekevc

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 31, 2011, 16:12:58 pm »
Voor diegene uit wiens gedachten het is gegaan: nog 1 u en de wedstrijd is afgelopen... kan alle stemmen nog goed gebruiken dus... AUB??? (vergeet niet te bevestigen dmv de link in een mail, let op komt soms bij ongewenst)
http://www.strafstefoto.be/foto/index/id/4/

Kelly,

Blij te horen dat alles prima gaat! Houden zo he!