Auteur Topic: Vader én moeder verloren  (gelezen 2252 keer)

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
Vader én moeder verloren
« Gepost op: juni 18, 2010, 16:59:09 pm »
Heb op 9 jarige leeftijd, 45 jaar geleden mijn vader verloren door maag- en darmkanker en mijn moeder 19 jaar geleden door 3 hersentumoren;gelukkig heeft het mensje( nog geen 71)het niet meer geweten want ze had een vreselijke angst om ook net als papa kanker te moeten krijgen!"Gelukkig" heeft het maar 6 weken geduurd en is ze van alle pijn en afschuw dat deze rotziekte met zich meebrengt gespaard gebleven.
En jawel in 2006 was het mijn beurt, had ik het grote lot!2 maal borstkanker, zou het dan toch waar zijn dat het in de "familie" zit??
Nu voel ik mij redelijk goed en ben door het ergste heen gesparteld, mama en papa kunnen nog even zonder mij!

Vuurtoren

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Vader én moeder verloren
« Reactie #1 Gepost op: juli 19, 2010, 22:43:01 pm »
Hell Inge52,

Mijn oprechte deelneming van verlies van je mama en papa, kanker is een heel moeilijke ziekte te aanvaarden en hoe je ermee moet omgaan, en jammer genoeg had u mama en papa kanker en kans zit 90% bij de dochter of zoon die ook kan krijgen, jammer bent u slachtoffer van borstkanker hopelijk is dat nu bestreden (hopelijk geen borstamputatie?) indien dat geval is heb je recht op vaste invalideteit %) je kan dat navragen aan U adviserendgeneesheer of vrouw van de ziekenkas. En als er nog medische problemen zijn kun je zelf bij U Sociale dienst van de ziekenkas gaan om aanvraag in te dienen voor personen met handicapt.

Ik hoop dat je verder geen medische problemen heeft? anders heb je recht op personen met handicapt en met al u medische papieren 4x coppy van nemen 1 voor U zelf, en de rest is dat voor u dossier papieren handeld er komt wat bij kijken, en dan is nog nie afgelopen om 33% of meer werkonbekwaamheid erkenning te krijgen moet je dat aanvragen bij U vakbond en die stuurt dat naar de RVA en je krijgt een brief met 3 verschillenden artsen waar je terecht kan om afspraak te maken, let op je kan maar bij 1 dokter afspraak maken en neemt een datum dat je zeker bent op visite kan gaan. en vult alles in die je moet invullen op voorhand en al u copy's van medische verslagen, en daar wordt je op beoordeeld niet ter plaatsen dokter zal zeggen u krijgt breicht kan 14 dagen duren en daar staat x aangevinkt van de beslissing erkend of niet. Indien niet erkend is kun je in beroep gaan info bij u vakbond.