Auteur Topic: Operatie hersenstamglioom in Turkije?  (gelezen 3657 keer)

Berdien

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Operatie hersenstamglioom in Turkije?
« Gepost op: juni 07, 2010, 07:09:44 am »
Vorig jaar werd bij mijn neefje op 3jarige leeftijd een hersenstamglioom vastgesteld.4maanden geleden onderging het dapper  kind een bestralingskuur gedurende 7weken.Tot hiertoe zonder gunstig resultaat,het enige middel om voor hem nog een beetje levenskwaliteit te bieden zijn hoge dosis medrol.Via via hebben de ouders vernomen dat er in het uza in Istanbul een chirurg werkt die wel operatie uitvoert aan hersenstam.We zoeken nu mensen die misschien ervaring hebben met deze chirurg in Turkije.

gwen

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Operatie hersenstamglioom in Turkije?
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2010, 18:29:53 pm »
hoi

wat erg voor julie mijn dochtertje maakt dit ook mee, bij haar is hij verwijderd en nu wordt ze bestraald!
ik zou je graag willen helpen! maar helaas.. is er geen mogelijkheid dat hij hier geopereerd wordt?

veel sterkte.

tumoortje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Operatie hersenstamglioom in Turkije?
« Reactie #2 Gepost op: juli 13, 2010, 23:05:23 pm »
In Nijlen (provincie Antwerpen) werden twee mensen (waaronder ook een kindje) geopereerd in Turkije. Zij zouden nu aan de betere hand zijn. Ik heb een telefoonnummer van een van hen, maar vind het niet kunnen om zonder haar toestemming dit hier te plaatsen (het nummer hangt bij mij al bijna twee jaar op de ijskast, maar durf zelf niet bellen). Als je je mailadres doorgeeft, mail ik het je door.