Auteur Topic: maak een droom waar  (gelezen 2443 keer)

mss-goodnight

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
maak een droom waar
« Gepost op: mei 31, 2010, 20:41:16 pm »
hey allemaal,
af en toe ben ik hier op het forum. nu is het al een tijdje geleden omdat ik weer in behandeling was-ben. ik heb voor de tweede keer een hipec-operatie gekregen, en volgende week start ik voor de derde keer chemo gedurende zes maand, elke week. het wordt weer zwaar dat moet ik jullie niet uitleggen, ik heb veel gevolgen van de operatie: blijvend stoma, blaassonde, nachtvoeding via porth a cath, en een been waarvan de zenuwen ernstig beschadigd zijn door een fout tijdens de operatie, dus mijn mobiliteit is ook weg. ik heb-naast de echte vrienden- één iemand waar ik me aan optrek in slechte dagen, en die iemand komt op 10 juli naar werchter: prince.
ik heb een ticket, alhoewel ik niet weet hoe ik er aan toe ga zijn, maar ik zal er geraken, whatever it takes!
mijn allergrootste droom is hem persoonlijk te ontmoeten en daar is nu een medefan-vriendin haar uiterste best voor aan het doen. ik hoop dat jullie een minuutje nemen om even te kijken en met een klikje ben je lid, hoe meer mensen hoe meer invloed ze heeft. alvast bedankt!! knuffel, christine

http://www.facebook.com/group.php?gid=118933224808819&ref=mf

kel

• Bekijk profiel
Re:maak een droom waar
« Reactie #1 Gepost op: juni 26, 2010, 22:14:05 pm »
zo gebeurt... hopelijk lukt het succes

Kelly