Auteur Topic: uitgezaaide borstkanker  (gelezen 38308 keer)

coki

• **
    • Bekijk profiel
Re:uitgezaaide borstkanker
« Reactie #30 Gepost op: februari 07, 2010, 23:47:41 pm »
operatie vrijdag heel goed verlopen
zaterdag haar gaan bezoeken en me van hier naar ginder laten lopen in dat doolhof van een ziekenhuis : je vraagt waar ze is antwoord op de kamer , je komt op de kamer daar zeggen ze ze is nog intensieve, je gaat naar intensieve maar daar zijn de bezoekuren sinds bijna een jaar aangepast, maar niet op internet, dus ne mens gaat daarop wel voort, we gaan iets drinken, we komen terug op intensieve, aha ze is naar haar kamer verhuist. Hallo met wie zijn voeten spelen ze nu eigenlijk.
Vandaag zondag een berichtje gestuurd, geen antwoord, gebeld geen antwoord begin ongerust te worden, om 10 uur telefoon van het ziekenhuis, sta te bibberen op mijn benen, ze is heel fel achteruit gegaan en ligt terug op intensieve, ze heeft een bloeding gehad en ligt in coma, dokter van wacht is onderweg en ze gaan haar direct terug opereren. Mevrouw je mag om 13u bellen, om 13 u a nee bel binnen 1 uur terug wat ik ook doe, ah nee ze zijn nog steeds aant opereren reeds 4 u aan een stuk, begin nu wel bang te worden.
Uiteindelijk verlossend nieuws operatie geslaagd (te weten gekomen omdat familie er naartoe is gereden om nieuws te hebben - want ja zelf bellen doen ze niet) of er nu schade is moeten ze afwachten ze houden haar in een kunstmatige coma en laten haar morgen wakker worden, ondertussen terug meer te weten gekomen ze reageerd op bevelen van de dokter en beweegt al haar ledematen.
Nu is het weer afwachten.
Blijkbaar is de oorzaak van al deze ellende dat ze deze nacht heeft moeten overgeven en daardoor is de operatie wonde en een ander bloedvat gescheurd, dit hebben ze ook niet direct opgemerkt  :'( ???omdat het onderhuids was en niet rechtstreeks in de hersenen.

Zo weer alles een beetje afgeschreven Tot morgen of tot straks als ik niet kan slapen.
Groetjes van Coki

clousaeuke

• 42 jaar een lieve man en twee kindere 10 en 15 jaa
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: februari 08, 2010, 10:05:33 am »
Hey coki,
Wat een ellende allemaal, zo een slecht comunicatie naar u toe van het ziekenhuis terwijl je doodongerust achter blijft.
Ik hoop dat je mama er goed door komt en dat ze niet te veel pijn moet hebben .Al de complicaties daar bij ,het is allemaal niet eerlijk hé.
Hou jij de moed erin want ze gaat je nodig hebben meer dan ooit,ik wens je veel sterkte toe en dat ze spoedig mag genezen.
Liefs Heidi

Bri

• **
  • moeder van 2 dochters en 45 jaar oud
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: februari 08, 2010, 10:19:46 am »
Dag Coki,

IK leef met je mee, de moed niet laten zakken meiske, dat ze reageerd is al een lichtpuntje.

Als er complicatie's zijn is het niet evident om je sterk te houden, ik ben ook na de operatie van de borst een tweede keer geopereerd wegens springen van ader en wonde, twas nog de zelfde dag ik was maar tien minuten op mijn kamer en kreeg bloeding, direct weer naar de ok. Tis natuurlijk niet te vergelijken, een borst of de hersenen wil je juist zeggen dat het nog gebeurd, risico van operatie zeggen ze dan en daar moet je het maar mee doen.

Hoop vanuit heel mijn hart dat je mama er boven op komt zonder schade en dat ze die tumoren kunnen verwijderen hebben.
lieve groet,
Brigitte

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: februari 08, 2010, 12:50:20 pm »
Hoi Coki

ook ik leef enorm met je mee, moeilijke tijden voor jou hé
ik hoop echt dat alles goed komt met je mama, dat ze alle tumoren hebben kunnen verwijderen
ik wens je veel sterkte, moed niet laten zakken
groetjes Sabine

inge10

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: februari 08, 2010, 17:54:41 pm »
Dag Coki,

Hopelijk hebben jullie nu het ergste gehad. Positief blijven denken, voor haar en voor jou.
Veel sterkte en een spoedig herstel voor je mama.
groetjes,
Inge 

hildef

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: februari 08, 2010, 18:04:30 pm »
Ik wens je zeer veel sterkte en ik duim voor je mama en leef mee, ik lees het forum wel af en toe, maar weet meestal niet goed wat zeggen.

jeannette

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: februari 08, 2010, 20:19:29 pm »
Dag Coki,
Hopelijk is vandaag beter gegaan dan gisteren, aan je mama, jou en jullie naasten heel veel moed en sterkte.
Jeannette

coki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: februari 08, 2010, 21:33:30 pm »
bedankt iedereen,
We komen net terug van bij haar, ze is nog op intensieve en word nog beademd. ze is wel volledig wakker en ze ergerde haar dat ze niet kon praten met ons, ze tekende dan de letters met haar vinger op bed.
Ze  wist ons wel verstaanbaar te maen dat ze zo snel mogelijk naar het oorspronkelijk ziekenhuis wil waar we wonen, maar dat is in deze periode nog niet mogelijk, de zorgen die ze  nu krijgt zijn hier niet mogelijk.
Ze vroeg wel als ze in oorspronkelijk ziekenhuis was dat we direkt de kindjes moeten meebrengen, dit is logisch.
Dokters waren vanavond heel vriendelijk en goede uitleg gekregen.
Slaapwel iedereen dikke knuffels van ons 4

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: februari 09, 2010, 08:11:40 am »
Hoi Coki,

fijn dat je nu goede uitleg hebt gekregen van de dokters
dat zou toch moeten hé
het gaat dan voorzichtig de goede kant op met je ma
hopenlijk sterkt ze nu goed aan, zodat ze naar dat ander ziekenhuis kan
veel sterkte met haar, ik duim ervoor dat ze zo blijft vooruit gaan
dikke knuffel terug
groetjes Sabine

brabanderke

• Ik ben net 50, gehuwd met Dirk en mama van Lynn
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: februari 09, 2010, 11:10:19 am »
Hallo Coki,

Ook van hieruit heeel erg veel sterkte gewenst. Hopelijk gaat het vanaf nu de positieve richting uit met je mama !
Ik denk aan jullie !!
Knuffel,
Lut

coki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: februari 10, 2010, 07:43:24 am »
Nu is ze super depressief, ze ligt nog altijd aan de beademing maar is volledig wakker : gevolg vastgebonden omdat ze alles niet zou uittrekken, wat nu gedaan, ze wil daar weg, ik weet het maar ze kan of mag nu niet vervoerd worden. Ik wil wel helpen maar sta machteloos de dokters beslissen alles en je kan zelf niets doen.
Zodra de mogelijkheid erin zit kan ik haar laten overbrengen, heb juist ba,g dat ze niet snapt dat ik er mijn best voor doe, zo kwaad is ze op dat ziekenhuis.
Ga straks proberen nog wat in te praten. Hopelijk lukt het.
Groetjes

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: februari 10, 2010, 08:02:47 am »
hoi Coki,

ik hoop dat het jou lukt om haar te kalmeren
je staat inderdaad machteloos hé, de dokters beslissen
en daar moet jij je bij neerleggen
ze is vastgebonden zeg je, ik kan me voorstellen
dat ze dat helemaal niet fijn vind, dat geeft zo'n beklemmend gevoel vind ik
dat is misschien haar kwaadheid
ik hoop dat ze voorspoedig vooruit gaat en zo rap mogelijk mag vervoerd worden
sterkte ermee
groetjes Sabine

christl

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: februari 10, 2010, 17:16:20 pm »
Hey Coki,

Het zijn verschrikkelijk lastige dagen nu voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte en steun om hier weer door te komen. Ik duim mee voor jullie dat je mama snel weer terug naar het vertrouwde ziekenhuis kan.

Christ'l

coki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: februari 17, 2010, 19:16:52 pm »
ik word gek van dit ..... ziekenhuis. Een hond is beter behandeld dan mijn moeder, je vraagt om naar de wc te gaan mag niet, moet op de pan gaan vooraleer ze terug zijn is het te laat, ok mevrouw doe nu maar voort in uw bed tis toch te laat.
Ze heeft er nu gratis en voor niks suikerziekte bijgekregen door de andere medicijnen, mevrouw u moet vanaf nu oppassen wat je eet, volgende morgen boterham confituur, 's middags kip met ananas en pruimentaart als dessert??!!??
Niemand van de verpleging wist niet dat ze het niet mocht eten.
BEl ik naar ziekenhuis om dokter te spreken ah nee dat gaat niet je moet je maar verplaatsen naar hier om iets te weten te komen.
Met openbaar vervoer geraak ik er niet (treinramp).
Och ja morgen misschien toch maar eens met de auto proberen.
Ga nu mijn 2 kleine pagadders verzorgen en in bed leggen, maar wou dit toch nog even kwijt
Dikke slaapwel knuffels
Coki

suikertje

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: februari 17, 2010, 21:31:04 pm »
Maar Coki wat schrijf je toch.Je hoort vaak verhalen , maar als het dan jouw aan treft dan is dat heel erg. Zeker als het je mama is , sta je machteloos .
Ik zou het hier ook niet bij laten en zeker een gesprek met de dokter vragen.
Veel succes en een goede gezondheid voor je mama
Dikke knuffel