Auteur Topic: 3 dagen ziekenhuis  (gelezen 3741 keer)

clousaeuke

• 42 jaar een lieve man en twee kindere 10 en 15 jaa
    • Bekijk profiel
3 dagen ziekenhuis
« Gepost op: november 25, 2009, 09:25:55 am »
Hallo vrienden ,ben terug thuis na 3 dagen ziekenhuis,koorst na chemo,infectie lever en pancreas.Vele onderzoeken hebben aangewezen dat er een galsteen is af gekomen .Helse pijn!!!Nu terug thuis gaat het betere de pijn is minder en heb terug honger.Alles is weer eens nagekeken met de nodige angst voor andere dingen.Maar niets gevonden.Hoop na de laatste chemo niet ziek te worden zodat die vlug achter de rug is.Ben doodsbang geweest.Groetjes Heidi

keikopje

• 42, mama van een dochtertje van 7j
    • Bekijk profiel
Re:3 dagen ziekenhuis
« Reactie #1 Gepost op: november 25, 2009, 10:51:34 am »
Hallo Heidi,

ik kan me je angst levendig voorstellen, maar toch weer een geruststelling dat er niets anders gevonden is he. Alleen ellendig dat we bovenop alle rotzooi zo vaak ook nog met een hoop andere kwalen geconfronteerd worden he. Dat ellendige verraad van ons lichaam...

groetjes,
Natacha

clousaeuke

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 26, 2009, 10:30:20 am »
bedankt keikopje,toch iemand die reageerd.Ik probeer altijd iedereen op te fleuren maar krijg zelf altijd weinig reactie,zal wel aan mij liggen zit in een dipje,Sorry liefs heidi

keikopje

• 42, mama van een dochtertje van 7j
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 26, 2009, 10:38:19 am »
Het is omgekeerd Heidi: het zijn de sterken en diegenen die positief overkomen die misschien soms minder reactie krijgen!
Wat niet betekent dat de sterken ook niet eens nood hebben aan een brede schouder he...
Wanneer is je laatste chemo?

nantit

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 26, 2009, 10:48:56 am »
Dag heidi,
Blij te horen dat alles goe gaat das altijd effe stressen hé.
Ik moet nog 3x herceptine krijgen en 11 januari ne mammo en echo en 15 januari mijne uitslag en dan is het gedaan hopelijk.
Spijtig hé da zo weinig mensen reageren.

Groetjes nancy

viske

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 26, 2009, 11:46:05 am »
kom je toch even in mijn suffe dagen ,ook een steuntje geven

clousaeuke

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 26, 2009, 15:58:10 pm »
hallo;sorry voor mijn uitlaat maar moest het even kwijt.

Hey keikopje mijn laatste is voor 8 december en dan na nieuwjaar nog 25 keer stralen dus nog even en dan hoop ik alles gehad te hebben.
Aan alle vechtertjes op dit forum,veel sterkte en moed blijven houden hé
Liefs heidi

christl

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: november 26, 2009, 16:21:25 pm »
Hoi Heidi,

Jij op 8 december je laatste, ik mijn tweede. Maar ik ga zeker ook aan jou denken hoor en mee blij zijn voor jou dat het je laatste is. En voor mij dat ik er weer eentje kan wegstrepen. En dan maar genieten van de feestdagen en die bestralingen nog even in de koelkast stoppen. Althans proberen hé want ik weet uit ondervinding dat dit vaak gemakkelijker gezegd is dan gedaan.

Liefs,

Christ'l

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: november 27, 2009, 09:42:03 am »
Neen Heidi,
Jij moet je helemaal niet verontschuldigen tegenover ons. Zoals gezegt, dat je weinig reacties op je schrijven krijgt betekent alleen maar positief. Bij de mensen zul je sterk overkomen dat gebeurt bij mij ook. Maar ze weten niet altijd dat je het ook moeilijk kunt hebben. Het is niet altijd omdat je veel raad wil en-of feedback probeert te geven je ook daadwerkelijk opper bent op dat moment.Vertel gewoon wat er in je opkomt en waar je op dat moment mee worstelt, en de rest komt vanzelf!Z luisteren en lezen echt wel mee hoor, hier ben je nooit alleen. Liefs van Inge