Auteur Topic: leiomyosarcoom  (gelezen 3684 keer)

jannie990

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
leiomyosarcoom
« Gepost op: oktober 30, 2009, 15:27:09 pm »
hallo ik ben corrie
ik wou eens even in het kort mij verhaal vertellen,en kijken of iemand ook zoiets heeft mee gemaakt
of ook deze vorm heb
het begon vorige jaar bij mij toen ik zonder reden.17 kilo af viel ,ten slotten na maanden naar de huisarst
en later naar het ziekenhuis en daar kwam uit dat er iets in mij baarmoeder zat, ze dachten dat het een grote vleesboom was ,drie weken later geopereert baarmoeder eierstokken eruit,en ook de vleesboom
zes weken later op controle,en toen zeiden er zaten kwaadaardige cellen in je vleesboom
wat achter af wat de huisarst tenslotte is komen vertellen dat het leiomyosarcoom was,of te wel kanker aan de weke delen,dan is het of de wereld onder je voeten verdwijnt,het is gelukkig wel allemaal verwijderd
maar nu loop ik ook al een half jaar met een heel zeer,linker bovenbeen naar heel veel onderzoeken weten ze nog steeds niet wat het is,ik ben zelf bang dat het daar ook zit,het komt heel vaak ook voor in de benen en vooral in de linker ,ik leef op pijnstilling,anders kan ik niks meer,ik ben ook heel afhankelijk nu
want ik kan niet auto rijden niet fietsen ,ik heb wel gelukkig een lieve famillie die me vaak mee neem
maar het valt niet altijd mee zoveel pijn en dan niet weten wat het is
ik wordt wel goed in de gaten gehouden
ik zou het fijn vinden als ik een reactie krijg,ik vond het fijn dat ik het nu eens op kon schrijven

groetjes corrie

BiBi

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:leiomyosarcoom
« Reactie #1 Gepost op: november 08, 2009, 18:05:47 pm »
hoi corrie,

ik vind het vreselijk om te lezen wat je meemaakt. ik zelf heb geen kanker maar moest ff reageren op jouw bericht...

wees gerust om je verhaaltje hier kwijt te raken,,,,ik kan goed luisteren in dit geval lezen hé lol

heel veel sterkte en laat weten hoe het nu met je gaat

gr,
bibi

es

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:leiomyosarcoom
« Reactie #2 Gepost op: maart 29, 2010, 10:55:15 am »
Beste Corrie,
Ik ben een nieuwkomer op dit forum, maar je verhaal heeft me geraakt omdat ook bij mij vorig jaar in mei dezelfde kanker, ook in de baarmoeder , gevonden is. Ik had erge pijn in de onderbuik, geen gewichtsverlies. na enkele onderzoeken en een biopsie stelden de artsen leiomyosarcoma van de uterus vast. Ik had graag meer geweten over deze soort kanker en vooral lotgenoten leren kennen. Graag had ik vernomen hoe het nu met jou gaat.
Groetjes,
es