Auteur Topic: mijn vader  (gelezen 204860 keer)

mamavan3

• Bekijk profiel
Re:mijn vader
« Reactie #360 Gepost op: mei 17, 2011, 20:29:02 pm »
Voila de operatie staat vast.
16/9 is het van dat!!!!! Ik ben erg rustig, nu ik bij de plastisch chirurg ben geweest, uitleg gekregen, grappen gemaakt, angsten besproken...
Eerst maar eens juni doorspartelen met examens voor de kinderen en dan twee lange maanden zomer waar ik van elke dag op en top zal genieten en me zo goed mogelijk voor te bereiden op de operatie. Wil echt fit zijn en in de beste conditie voor ik onder het mes moet. Ik ga ervoor!

Katrien.

fifille

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #361 Gepost op: mei 18, 2011, 20:51:23 pm »
hallo Katrien,

super dat je het allemaal zo positief opneemt  :) en ook moedig van jou en je zus, want tis en zal toch ook wel zwaar zijn allemaal.
jullie hebben de keuze om er iets aan te doen, beter dit dan het niet weten en met die twijfel blijven rondlopen...

morgen ist drie jaar geleden van mijn papa, nu ist weer een moment dat de gedachten en het verdriet weer meer naar boven komen maar dat gevoel zal wel weggaan na een paar dagen, ik mis hem maar we hebben toch onze plan getrokken de voorbije drie jaar ondanks ons verdriet ... vandaag een bloem uit zijn tuin meegenomen naar mijn thuis

keane

• Borstkanker oktober 2008 - opnieuw november 2015
    • Bekijk profiel
« Reactie #362 Gepost op: mei 18, 2011, 21:17:12 pm »
Dag Katrien

Met enig genoegen lees ik dat je er nog maar eens positief tegen aangaat en je zus ook.
Dat de plastische chirurg je heel goed ingelicht heeft en blijkbaar op de goeie manier dat is zeker ! Daar word je inderdaad wel rustiger van, maar ik heb zo het idee dat je je optimisme en positivisme toch echt wel van je mama meegekregen hebt hé.
Geniet van de zomer Katrien !
Groetjes,
Keane