Auteur Topic: ik ben zo bang, mijn tumormarkers zijn verviervoudigd  (gelezen 108003 keer)

vify

• Bekijk profiel
Re:ik ben zo bang, mijn tumormarkers zijn verviervoudigd
« Reactie #135 Gepost op: juli 12, 2010, 16:03:08 pm »
Yvette heel veel sterkte nog dat is niet mis wat ik hier allemaal lees
Verlies aub niet de moed ook al is het heel moeilijk

Virtuele knuffel van me

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: juli 12, 2010, 16:13:12 pm »
Ook van mij een lieve knuffel Yvette, en laat je maar met de beste zorgen omringen en doe het rustig aan.Wij allen van het forum denken aan jou !Veel beterschap

keane

• Borstkanker oktober 2008 - opnieuw november 2015
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: juli 13, 2010, 14:37:59 pm »
Hallo Yvette,

Ook van mij veel beterschap gewenst. Laat je maar goed verzorgen in het ziekenhuis en kom verbeterd weer naar huis.
Sterkte
Keane

YvetteR

• ik ben een bang klein vogeltje in een kleine kooi
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: juli 14, 2010, 10:10:50 am »
Ik kan niet zeggen dat het veel beter is.
 Mijn keelpijn is verholpen en dan heb ik gisterenvoormiddag allerlei onderzoeken ondergaan waaronder een NMR van het hoofd.
En daar zit de adder onder het gras.
Ik heb uitzaaiingen in het hersenvlies die ze met bestralingen gaan aanvallen. Mijn oncoloog is me dat gisterenavond komen vertellen. Gelukkig was mijn zus juist hier, zodat ik niet alleen met dat nieuws achterbleef.
Weer een paar jaar aftrekken van mijn eindleeftijd. Maar de oncoloog heeft ook gezegd dat die uitzaaiingen goed reageren op bestralingen. Ik ga dan wel een tijdje misselijk blijven, maar dat zou 4 weken na de bestralingen beter moeten zijn.
Wel ga ik weer mijn haar verliezen en dat duurt dan enkele maanden voor dat weer gaat groeien. Al goed dat ik vorige maand een portretfoto heb laten maken. Ik voelde toen al dat de tijd daarvoor er was.
Ik ben nu wel meer bezig met alles op papier te laten zetten, hoe ik mijn uitvaart wil, ik moet dat nu zeker doen vooraleer mijn hoofd het niet meer aankan.
Dat klinkt natuurlijk macaber, maar hier op het forum begrijpen ze dat.
Ik ga nu weer enkele weken nodig hebben om dit nieuws wat te verwerken, maar dan ga ik weer zoveel mogelijk van het leven genieten samen met mijn lieve vriend.
Sorry voor dit nieuws maar heel fel bedankt om er altijd voor mij te zijn.
Yvette

vify

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: juli 14, 2010, 10:44:08 am »
Lieve Yvette

Ik zei het deze morgen nog tegen mijn man,en waar ik voor vreesde is er pdfff wat erg allemaal voor je, troostwoorden voor di nieuws zijn er bijna niet
Kom zoveel mogelijk als het lukt hier wij zijn er voor je en heb vertrouwen in je arts je bent een kanjer van een vrouw een echte vechter
nog eens laat de moed niet zakken
hele dikke knuffel voor je en heel veel sterkte voor wat er gaat komen en het verwerken van dit nieuws
Straks ga ik naar hasselt maar voor ik iets anders doe ga ik naar het paterke..................
viviane

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: juli 14, 2010, 13:04:42 pm »
Yvette,
Wat naar nu, dat je dit er nog bovenop al je ellende moet bijnemen of je nu wil of niet!
Dat machteloze gevoel komt weer bij me op, dat de ene mens door het leven huppelt met een bijna leeg rugzakje en dat de anderen dat van hun er moeten bijproppen en meeslepen
Een goed idee van jou om eens alles op papier of pc te zetten van wat er op het momentafspeelt in dat zieke hoofdje, nu het nog kan!Geef virtueel al mijn steun en draag je in gedachten over deze berg!

nada

• Ik ben 49 jaar, zoon van 21 en dochter van 26
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: juli 15, 2010, 07:57:06 am »
Lieve Yvette,
wat jij allemaal te verwerken krijgt,
ongelooflijk.
Ik wens je het allerbeste en hoop
dat de behandeling veel effect heeft.
Veel sterkte en een dikke knuffel Nada

bloempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: juli 15, 2010, 09:38:23 am »
hoi Yvette

ik heb geen woorden voor wat je meemaakt,het enige wat ik je wil zeggen is dat ondanks alles wat je meemaakt ik je toch een hele sterke dame vind.
ik ken je niet persoonlijk maar zit hier toch met tranen in men ogen,ik vind dat niemand dit hoort mee te maken al die pijn en ellende.
het klinkt mss niet zo aangenaam maar geniet van de kleine dinges des leves maar ik denk niet dat ik dit aan jou moet vertellen denk dat je dit zeker wel aant doen bent.
ik hoop dat je niet teveel pijn hebt en toch een beetje kan genieten...

een hele warme knuffel Suzanne

Tina24

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: juli 17, 2010, 11:51:08 am »
Lieve Yvette,

Ondanks dat ik hier nog nauwelijks kom, dacht ik bijna dagelijks aan jou...

Het is goed dat je nu je uitvaart en zo regelt, zodat alles gaat zoals jij het wil...
Zorg ook dat je op papier schrijft(niet typt!!!) wat je wil, wie voor jou praat wanneer je het zelf niet meer kan...

Liefs,
Tina

YvetteR

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: juli 20, 2010, 09:52:25 am »
Hallo,

ik heb gisteren de eerste bestraling van het hersenvlies gehad.
Al bij al viel het mee.
Later op de dag had ik wel last van hevige duizeligheid en hoofdpijn. Ik heb dan maar pijnmedicatie genomen.
Ik ben op tijd mijn bedje ingegaan en deze morgen was het weer wat beter.
Ik heb een chauffeur die me dagelijks naar het ziekenhuis rijdt. Via de minder mobiele centrale, kost me 10 euro per keer, maar krijg van de CM wel 8 euro per keer terug.
Mijn warme maaltijden komen via een traiteurdienst, dus er wordt goed voor me gezorgd.
Voor de rest rust ik heel veel en probeer af en toe een kleinigheid te doen.
Autorijden gaat niet meer, daar ben ik veel te duizelig voor. Wandelen spijtig ook niet, maar dat zal na de behandeling hopelijk wel weer kunnen.
Afwachten maar.
Dank dat jullie nog aan mij denken, ik laat zeker geregeld nog van mij horen.

Groetjes

Yvette

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: juli 20, 2010, 14:35:59 pm »
Lieve Yvette,
't Is soms moeilijk om woorden te vinden, maar weet dat we allemaal aan je denken en meeleven met hetgeen je nu overkomt.
Warme knuffel.
Omamanita
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2010, 14:38:56 pm door omamanita »

Kikki

• borstkanker sinds 2006
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: juli 20, 2010, 15:06:30 pm »
Lieve Yvette,
Ja dat zijn weer serieuse upercuts die je moet doorstaan, maar denk maar steeds dat het wel beter zal worden, nu is het een stevige boterham!
Rusten doet goed en volg je lichaam ,wij zijn in gedachten bij jou!

car

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: juli 20, 2010, 15:48:06 pm »
Hey yvette
ik wens je veel sterkte ,laat vooral de moed niet zakken 
grts Caroline

keane

• Borstkanker oktober 2008 - opnieuw november 2015
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: juli 20, 2010, 19:55:59 pm »
Ook hier wordt aan je gedacht Yvette,
Inderdaad woorden schieten tekort. Je staat als mens zo machteloos tegenover die elllende..
Ik wens je dan ook veel moed en sterkte en dat allen hier op het forum met hun medeleven een lichtpuntje mogen zijn in deze moeilijke donkere dagen.
Knuffel
Keane.

YvetteR

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: juli 29, 2010, 20:56:36 pm »
Hallo allemaal,

nog 1 dag bestralingen deze week en dan nog een volledige week Ik ben wel 4 keer niet geweest omdat ik te misselijk was en voortdurend gal moest overgeven. Eten gaat helemaal niet goed en ik ben dan ook al 13 kilo afgevallen. De duizeligheid neemt nog altijd toe. Ben deze week weer een kennis op de bestralingen tegengekomen ook met uitzaaiingen in een wervel en schouder. Zij heeft haar borstkanker gekregen net na mij en heeft mij toen via een gemeenschappelijke kennis gecontacteerd. Sindsdien bellen we mekaar geregeld. Ik wil eigenlijk niet weten hoe hoog mijn markers zijn, laat alles maar zijn gangetje gaan. ik hou jullie wel verder op de hoogte.
groetjes, Yvette