Auteur Topic: Mama...  (gelezen 32517 keer)

Lientje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Mama...
« Reactie #45 Gepost op: februari 24, 2010, 17:16:09 pm »
Hallo suikertje :D

Met mijn mama gaat het momenteel nog altijd goed. De kankermerkers in het bloed dalen niet meer zo drastisch (wat ook niet meer kan) maar ze blijven wel stabiel. Ze kan nog alles doen en leidt een redelijk normaal leven als je niet kijkt naar de medicatie en de extra rust. Ze geniet van elke dag en doet ook alles wat ze nog kan, niets houdt haar nog tegen. Vind ik zelf heel leuk om ze de dingen te zien doen die ze zelf graag doet. Werken hoeft niet meer maar ze kan het niet laten en gaat les geven aan "haar" kindjes als vrijwilliger. Daarbij is ze ook nog steeds vrijwilliger bij de palliatieve eenheid waar ze natuurlijk ook veel steun krijgt. Deze zomer is mijn tweede broer ook alleen gaan wonen. We weten ondertussen ook dat ze "mammie" zal worden in september. Ze is dus heel gelukkig met al dit goede nieuws!

Wat mij betreft ben ik in mijn 2e jaar geraakt :D Ik was geslaagd voor al mijn herexamens dus ik zit momenteel in mijn 2e jaar voedings-en dieetkunde. Het is wel niet altijd gemakkelijk want deze week bijvoorbeeld kregen we lessen over oncologie en daar wordt je toch soms met de feiten geconfronteerd. Maarja... alles heeft zijn voor en nadelen he! We slaan er ons wel door!

Het liedje van Clouseau is heel toepasselijk he! Dit is het lievelingsliedje van mama en ik geworden. De tekst is zo toepasselijk... Je ziet, je staat er NOOIT alleen voor. Al zijn er wel veel "vrienden" die afvallen na zo'n nieuws. Maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen.

Mijn mama wordt er ook 48 dit jaar. Is het dezelfde soort kanker die je hebt? Hoe verloopt het bij jou? Kun je wat steun vinden bij je familie en je gezin? Alvast bedankt voor de steun en de lieve reactie! Veel succes nog en ik wens het het allerbeste toe!!!

Vriendelijke groetjes lientje xxx