Auteur Topic: prostaatkanker  (gelezen 2578 keer)

guidomay

• Gast
prostaatkanker
« Gepost op: mei 01, 2009, 00:04:15 am »
kan ons iemand wat informatie geven over de nawerkingen na een laparoscopiche ingreep bij prostaatkanker,mijn vriend en ik zitten met enorme twijfels omdat we veel gelezen hebben dat het incontinentie en inpotentie kan veroorzaken,heeft iemand daar ervaring mee en kan ons wat helpen??we zouden blij zijn met een reactie ,maar ook sterkte wensen aan alle andere lotgenoten,Guido en may

pedal01

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:prostaatkanker
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2009, 11:57:08 am »
hoi, ben verleden maandag geopereerd aan prostaatkanker d.m.v. Laparoscopie (kijkoperatie)
Alles prefect uitgevoerd en zonder al te veel problemen.... na 4 jaar en onder medisch verantwoorde controle heel blij dat 'k er vanaf ben....ongelofelijke goede Urologe, (Dr.Maes, H.Hartziekenhuis te Lier)zowel op medisch als menselijk vlak...wist niet dat dat bestond.....zou zeggen vooral de moed niet laten zakken.... wat gedaan moet worden moet gedaan worden ...niet te impulsief te werk gaan en zeker niet overhaast operatief laten ingrijpen (zijn soms geldwolven op pad)...en ga met uw dossier naar andere Urologen....heb ik ook gedaan (een vijftal) en hopen dat je terecht komt bij een Uroloog (zoals zij)die je vragen objectief beantwoord en het belang van de patient hoog in het vaandel draagt en niet het kassa,kassa effect achteraf.
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord....

Ludo (echte naam)

sociale dienst Kom op tegen Kanker

• Moderator
    • Bekijk profiel
Re:prostaatkanker
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2009, 13:35:34 pm »
Beste,
U kunt met al uw vragen over prostaatkanker, heelkundige ingrepen, (andere) behandelingen en bijwerkingen ook terecht bij de Kankerlijn, 0800/35.445, elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur. Of stel uw vraag op www.kankerlijn.be of per e-mail op kankerlijn@tegenkanker.be. Voor technische en heel specifieke vragen kunnen we doorverbinden naar ervaren verpleegkundigen.
Sociale dienst VLK
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2014, 13:12:41 pm door admin »