Auteur Topic: 38 EN BORSTKANKER  (gelezen 39113 keer)

sanneke1970

• **
    • Bekijk profiel
Re:38 EN BORSTKANKER
« Reactie #60 Gepost op: november 27, 2009, 18:45:26 pm »
hoi allemaal, tis weeral een tijdje geleden dat ik hier nog opzat. ik had er even eens geen behoefte aan .ik denk dat da wel al eens normaal eens , dat er een moment komt dat je er niet meer mee geconfronteerd wil worden ...... vanavond mijn 7 de boost en maandag laatste ( heb er al 25 gewone bestralingen opzitten  en nu deze reeks van 8 boost... einde is in zicht( hoop ik toch).
moet ook alle dagen doc tamoxifen (( anti oestrogeen) daar de kanker hormoongevoelig is) nemen en om de drie weken herceptine krijgen en om de 6 weken botversterkend middel. ( uitzaaing wervel L3) hopelijk blijft het daar allemaal bij. heb juist vorige week uitslag van mri van de wervels ... wervel L3 is al mooi beginnen verkalken rond het aangetaste stuk, da zal altijd een gevoelige plaats blijven en nooit meer weggaan..... ja we zien wel , nie te veel aan denken en profiteren van alle dagen van je leven....
positief zijn is al een belangrijk stuk van de genezing...  groetjes  xxx ;)

suzanne

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: november 27, 2009, 19:07:32 pm »
Dag sannekezoals je zei , profiterenen niet teveel aan denken , ja ik had dat ook , lezen ging maar schrijven daar had ik moeite mee er spookte teveel door mijn hoofd , je kan aftellen nu

xxx suzanne

Kleintje

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: november 27, 2009, 21:52:46 pm »
Hey Sanneke

Ik ben ook van 1970 (dec)en wou je héél véél sterkte wensen en inderdaad we moeten positivo blijven en profiteren hé!! ;)

suikertje

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: november 28, 2009, 16:34:36 pm »
Hoi Sanne , fijn te horen dat je zo positief zijt. Ben zelf ook 2 maal getroffen van baarmoederkanker .
Nu genieten we van iedere dag.
Ik wens je nog heel veel sterkte

Dikke knuffel
Suikertje

noordje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: november 28, 2009, 22:07:40 pm »
We hopen allemaal op het beste,heb moed,doorzetting en heel veel kan genezen worden door er zelf in te blijven geloven.
Opeens gaat de zon terug schijnen achter de donkere wolken....