Auteur Topic: 38 EN BORSTKANKER  (gelezen 39175 keer)

sanneke1970

• **
    • Bekijk profiel
Re:38 EN BORSTKANKER
« Reactie #30 Gepost op: juli 01, 2009, 11:14:32 am »
toch wel wat moe van die bestraling, + dan dat warme weer er ook nog eens bij.

moet dan alle dagen naar Antwerpen in die warme auto, om ongeveer 15 min . in die kliniek te zitten en dan terug naar huis .
dan ben ik blij dat ik thuis ben en een lekker fris douchke kan nemen.

voor de kids is het leuk dat mooie weer, zeker nu de vakantie begonnen is , beter dan binnen zitten met regen.

groetjes sabine ::)

viske

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: juli 01, 2009, 20:14:00 pm »
ja sabinne  ik zit met een ventilator bij mij om de eerste chemo bijwerkingen tegen te gaan

MERCURY

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: juli 03, 2009, 11:49:13 am »
Ik heb al een hele tijd pijn in mijn linker schouderblad, verschillende keren aan dokter gezegd maar die zag er geen graten in. Nu heb ik pijn in mijn linkerborst en bij een zelfonderzoek merk ik een klein knobbeltje op. Heb ook onderzoek gedaan van de oksels en mijn linkeroksel blijkt dikker aan te voelen dan de rechter. Ik ben nu ontzettend bang dat ik borstkanker heb. Maandag ga ik een afspraak maken met mijn dokter voor een onderzoek. Ik heb het altijd uitgesteld omdat ik bang ben van het resultaat maar nu moet ik doorzetten.

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: juli 03, 2009, 13:12:46 pm »
Hoi Mercury,

zeker niet mee blijven rondlopen, laat zo rap mogelijk onderzoeken ondanks je angst
zoveel te rapper dat je er bij bent zoveel te rapper kunnen ze je genezen
veel sterkte bij je dokter, laat iets weten hé
groetjes Sabine

sanneke1970

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: juli 03, 2009, 22:14:50 pm »
alee mijn eerste week bestraling zit er al op . het vlot wel .
het enige ambetante is altijd naar die kliniek rijden , om daar maar voor een 10 tal minuten binnen te zitten.
maar ze zijn daar allemaal heel vriendelijk!!
maar ben altijd weer blij om terug thuis te zijn  .

groetjes van sabine  xxx

sanneke1970

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: juli 07, 2009, 21:53:11 pm »
vandaag rotdag ( ontdanks mijn verjaardag vandaag) gehad. ik heb mijne" krak" gehad zoals ze zeggen .!!!
al 3 chemo's achter de rug en sinds maandag 29/6 begonnen met 11 keren bestraling ( tussen de chemo's door)
heb mij constant alt goed gevoeld , maar sinds vorige week ben ik zeer moe beginnen worden, en ook alle dagen naar die kliniek , dan wordt je constant geconfronteerd met je ziekte.
had het zondag avond al wa moeilijk toen ik een schoon liedje hoorde en me de tranen in mijn ogen schoten en sindsdien is het bergaf gegaan qua emoties. vandaag lag ik op de tafel van de bestraling die ten einde was en de 3 verpleegsters kwamen mij eraf halen en begonnen spontaan happy birthday te zingen voor mij + nog een verjaardags kaartje erbovenop. dan kun je verstaan dat ik ne krop in mijn keel had en de tranen mij langs mijn wangen rolden .
ik was ook al niet zo goed met wat koorts en grieperig en  heb mijn bloed moeten laten trekken in de kliniek vlak voor de bestraling. en nu moet ik antibiotica nemen en mijn koorts in het oog houden.
alles wat bij elkaar ( moe, ziek, verjaardag ,..... ) het werd me wat te veel .
ja ik heb vandaag al veel waterlanders gelaten. eens goed doorhuilen dat is het beste, in plaats van op te kroppen.
ach , morgen is een andere dag . :-\
groetjes ( van de intussen 39 jarige)   sabine

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #36 Gepost op: juli 08, 2009, 10:28:24 am »
Hey jongedame  :D,

Alsnog een dikke proficiat met je verjaardag  :-*

quote author=sanneke:
   ... eens goed doorhuilen dat is het beste, in plaats van op te kroppen.
   ach , morgen is een andere dag . :-\

That's the spirit!!! Kop op meid en blijf er voor gaan. Je kan het !!

Groetjes en een dikke verjaardagskus  :-*,
Steven
« Laatst bewerkt op: juli 08, 2009, 11:10:37 am door Bostie »

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: juli 08, 2009, 11:49:43 am »
Hoi Sabine,

laat die waterlanders maar komen, héél normaal en herkenbaar dat je nu zo emotioneel bent
ik begrijp je maar al te goed, het is ook niet niks hé, dat warme weer, je chemo's en bestralingen
zware tijd voor je, ik kom je ook een héle gelukkige verjaardag wensen
ik hoop dat je je al wat beter voelt vandaag
groetjes Sabine

viske

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: juli 08, 2009, 14:11:45 pm »
beetje laat maar ik kom de 39 jarige ook nog een late gelukkige verjaardag wensen.

of mss een volhoudertje wensen
grtjs m

chris19561

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: juli 08, 2009, 16:10:45 pm »
Hey Sanneke,

Ik wens je als verpleegkundige die mammografieën neemt in het kader van preventieve borstkankermammografie bij dames tussen 50 en 69- jarige dames heel veel succes met je behandelingen en genezingsproces. Je bent een heel moedige dame.

Ik ben vrijwilligster bij Think-Pink en nodig je persoonlijk uit om via Facebook of het internet eens te gaan kijken naar www.raceforthecure.be

Wij organiseren in samenwerking met Susan G Komen race for the cure op 27 september in Antwerpen een heel groot evenement, speciaal voor mensen (vrouwen en mannen) die borstkanker hebben of gehad hebben.
Die dag gaan we ervoor zorgen dat jullie allemaal extra verwend worden.
Dus kijk eens rond op het net en als je kan kom je dan zeker eens laten verwennen.

Nogmaals heel veel steun en succes
Chris Muyldermans

sanneke1970

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: juli 08, 2009, 19:45:51 pm »
lieve :D en toffe commentaren van jullie allemaal !!!! tof dat ik op zoveel steun via deze manier kan rekenen!!
ik voel mij vandaag al een stukje beter dan gisteren , er zullen nog wel moeilijke dagen komen dat weet ik ,
en die zal ik er dan maar bijnemen natuurlijk, verzetten heeft geen zin.
mercikes en de groetjes van een iets vrolijkere 39 jarige meid,  kusjes xxxx

sabine

Kleintje

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: juli 09, 2009, 22:46:47 pm »
Hallo
Ik wens jullie heel veel sterkte toe!!!
Dinsdag 14 juli is mijn laatste chemo,Taxotére, daarna nog bestralingen..

Groetjes

sanneke1970

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: juli 10, 2009, 09:57:19 am »
vandaag gaat mijn ventje mee naar de kliniek ( hij heeft een dagje verlof vandaag) voor mijn bestraling.
dan moet ik zelf eens ne keer niet rijden , want ik heb al heel de week constant in de fille gezeten opweg naar de kliniek en dat is zo stressie.
we gaan wa vroeger naar wilrijk en gaan daar eerst in de buurt nog iets gaan eten , ik moet toch maar om 14u20 op de bestralingstafel liggen .
tis nog een etentje voor mijn verjaardag en omdat we vorige maand 9 jaar getrouwd waren.
de kids zijn vandaag naar de kinderclub ( die amuseren zich daar kostelijk) dan hebben we eens wat tijd voor onszelf, dat doet al eens deugd. ;D

groetjes  van sabine ;)

viske

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: juli 10, 2009, 11:30:22 am »
sabine wist je dat je ook via de cm op gratis vervoer kunt rekenen?
Zelf ben ik dat wel van plan ,want ik ben geen felle in mijne auto zeker voor dit niet.

(der gaat niks boven het eigen ventje he maar voor die keren dat jezelf moet rijden?,)

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: juli 10, 2009, 11:56:36 am »
Inderdaad, maar dat is een goede oplossing als het niet anders gaat. Je moet er rekening mee houden dat je er soms een uur te vroeg toekomt en/of dat je lang moet wachten nadien voor je kunt terugkeren. Ze groeperen meestal enkele mensen in één vervoer hé. Enfin zo is dat hier toch.
Zoals gezegd, het eigen ventje is natuurlijk het leukste als chauffeur, maar dat kan niet altijd hé.
Groetjes.
Omamanita
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2009, 13:40:28 pm door omamanita »