Auteur Topic: wetenschappelijk onderzoek werkhervatting na borstkanker  (gelezen 1588 keer)

silke_f

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
wetenschappelijk onderzoek werkhervatting na borstkanker
« Gepost op: april 09, 2009, 14:47:55 pm »
Hallo,

ik ben een studente ergotherapie en ik zit momenteel in mijn laatste jaar. Dit wil zeggen dat ik mij bezig houdt met een eindwerk. De titel van het eindwerk is: ' Wat kan een ergotherapeut betekenen in de arbeidsre-integratie voor borstkankeroverlevers?'.
We hebben al heel wat onderzoek gedaan naar dit onderwerpen en blijkt dat wij heel wat kunnen bieden op dit vlak. Maar het opzoeken van wetenschappelijke literatuur is niet voldoende. We moeten dit ook in de praktijk onderzoeken. Daarom hebben onze voorgangers een intervieuw opgesteld die wij bij borstkankeroverlevers moeten afnemen. Dit om de moeilijkheden in te schatten die jullie ondergingen bij eventuele werkhervatting of om te weten te komen waarom werkhervatting door bepaalde redenen niet mogelijk is.
De gegevens worden gebruikt in ons onderzoek, maar zijn volledig anoniem.

Als u geïnteresseerd bent en ons eventueel uit de nood wil helpen of vragen hebt, mag u deze steeds doormailen naar silke_f@hotmail.com.

Ik hoop op een vriendelijke reactie, want dit kan niet alleen mij, maar ook toekomstige borstkankerpatiënten vooruit helpen.

Met vriendelijke groeten,

Silke