Auteur Topic: Uitzaaiingen in de lever...  (gelezen 2224 keer)

Andastra

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Uitzaaiingen in de lever...
« Gepost op: februari 13, 2009, 15:06:03 pm »
Het verdict is gevallen. Mijn mama heeft uitzaaiingen in de lever, heel veel hele kleine plekjes, niet te opereren. Ze kunnen dus enkel proberen het zo lang mogelijk tegen te houden...

Weet even niet meer wat te denken en doen...

an16

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Uitzaaiingen in de lever...
« Reactie #1 Gepost op: februari 13, 2009, 23:22:41 pm »
Dag Andastra,

Het is ook allemaal verdomd moeilijk en enorm zwaar. Soms vraag je je af waar je de kracht vandaan blijft halen, hoe je je kop boven water moet houden (want je gaat geregeld eens ferm onder)... en toch lukt het uiteindelijk wel. Ieder op zijn eigen manier en het zijn maar kleine stapjes die je zet maar toch lukt het.
Ik wil je heel veel goede moed wensen en hoop dat ze het voor een hele lange tijd kunnen stabiliseren bij je mama. Niet opgeven hé!
Een vriendin zij mij eens ooit (toen we nog examens aan het afleggen waren in Leuven, lang geleden  ;)): 'gedachten zijn krachten'. Heel melig toen maar nu denk ik daar toch geregeld eens aan terug...
Veel succes meid...

Groetjes,
An

Katelijne

• **
  • Pluk de dag!
    • Bekijk profiel
Re:Uitzaaiingen in de lever...
« Reactie #2 Gepost op: februari 14, 2009, 13:12:55 pm »
Hallo Andastra,

Ik wil jou, je mama en je familie veel sterkte wensen. Het is een hele opdoffer als je zo'n nieuws moet verwerken. Het blijft altijd vechten! We moeten er op hopen dat de behandelingen die er zijn hun werk zullen doen, en de ziekte voor een lange, lange tijd zullen stabiliseren.
Ik denk aan je!

Groetjes, Katleen