Auteur Topic: PSA 13,8  (gelezen 4234 keer)

Aayla

• Gast
PSA 13,8
« Gepost op: februari 04, 2009, 22:09:28 pm »
Hoikes,

Ik maak me grote zorgen. Mn man heeft een haartjesfractuur gehad aan zn heup. De pijn bleef echter en op de scan zagen ze enkel dat het beterde, terwijl de pijn in de huep erger werd. Nu heeft de orthopeed een bloedafname gedaan en kregen we een telefoontje om zo snel mogelijk een uroloog te contacteren. Zn psa waarde is 13.8 er staan ook een aantal procenten bij prostaat kanker. mn man is 35. Volgende donderdag de 12de kunnen we pas bij de uroloog terecht. het liefst sleur ik mn man vandaag nog naar de spoeddienst om uit de onzekerheid te zijn. Ik ben bang. heb de verpleegster bij de uroloog aan de lijn gehad en zij zei dat het ook om prostaatontsteking zou kunnen gaan. Die waarde van ontsteking zit ook ongeveer 2 te hoog. Iemand ervaring met al deze cijfertjes?

sociale dienst Kom op tegen Kanker

• Moderator
    • Bekijk profiel
Re:PSA 13,8
« Reactie #1 Gepost op: februari 05, 2009, 14:15:22 pm »
Beste forumbezoeker,
U kunt met al uw vragen in verband met prostaatkanker ook terecht bij de Kankerlijn, 0800/35.445, elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur. Of stel uw vraag op www.kankerlijn.be of per e-mail op kankerlijn@tegenkanker.be. Voor technische en heel specifieke vragen kunnen we doorverbinden naar ervaren verpleegkundigen.
Sociale dienst VLK
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2014, 13:13:01 pm door admin »