Auteur Topic: vaccin hersentumor  (gelezen 6679 keer)

Johan_VH

• Gast
vaccin hersentumor
« Gepost op: maart 08, 2005, 16:31:39 pm »
Bij m'n vader is in december een glioblastoom multiforma vastgesteld. Hij kreeg nog zo'n 6 maanden te leven... Na een operatie en nu al een derde chemobehandeling, lezen we echter dat in Leuven doctorandus Steven De Vleeschouwer een vaccin heeft ontwikkeld voor precies zijn type hersentumor. De oncoloog zegt ons dat hij ervoor in aanmerking kan komen, maar wil nog eerst de ingeslagen weg blijven volgen. Tijd is echter iets wat hij niet meer veel heeft zoals de zaken er nu voorstaan. We willen dus liefst zelf dr. De Vleeschouwer contacteren, maar kunnen nergens z'n email of andere contactgegevens vinden. Is er iemand die ons deze gegevens kan bezorgen, of, moest dr. De Vleeschouwer of iemand die hem kent dit lezen, kan u ons contacteren indien u uw contactgegevens niet op het internet wil zetten?

bedankt,

Johan Van Hoeydonck
johan.hilde@antwerpen.be

CW

• Gast
Re:vaccin hersentumor
« Reactie #1 Gepost op: november 13, 2005, 13:14:56 pm »
Kijk even op www.olivia.be
Gewoon contact opnemen met Prof. Stefaan van Gool in Leuven. Hij is supervisor over het hele project. U kunt mailen maar bellen is directer en makkelijker.

Veel succes.

CW

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #2 Gepost op: februari 27, 2006, 22:02:13 pm »
Op onderstaande site vindt je de uitleg over het vaccin :
http://www.fonteine.com/hersentumor.html
Prof Stefaan Van Gool is er inderdaad de contactpersoon:
Mail : stefaan.vangool@uzleuven.be
Tel : 016-34 3867 of 3342

sheitan

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 28, 2006, 12:02:02 pm »
hallo iedereen
mijn naam is githa ik ben al sinds september 2003 ziek ik heb ook een gelijkaardige hersentumor gehad. ben in 2004 in duitsland in behandeling gegaan dit was in keulen met de inspuiting van dentritiche cellen en een warmte behandeling. ik wil jullie zeggen dat ik voor dat ik aan deze behandeling begon voor dood was opgegeven en dat ik nu een zo normaal mogelijk leven leid ik ben nu aan het revalideren voor de verlamming aan mijn linker arm en been. en moet nu nog maar om de zes maanden op controle
groetjes

nancke

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 06, 2006, 20:23:55 pm »
hallo! hoe gaat het intussen met u vader ? bij mijn vader raadden ze dat niet aan  ide dentriche cellen , wel eerder een celtherapie ..