Auteur Topic: Wie gaat er mee naar de zee?  (gelezen 6766 keer)

Sinnerlefay

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Wie gaat er mee naar de zee?
« Gepost op: oktober 17, 2008, 09:57:40 am »
Het zal mijn eerste vakantie zijn met de VLK. Ben excited maar ook wat zenuwachtig. Nog iemand die volgende week mee gaat?

Je mag me altijd mailen op sinnerlefay@hotmail.com

Bart_B

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Wie gaat er mee naar de zee?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 17, 2008, 13:17:16 pm »
Hey,

Ik ben vorig jaar meegeweest, en wees gerust, het was 'n schiitterende vakantie! Een week die ik niet gauw meer ga vergeten. Helaas kan' k vandejaar niet mee door heel wat schoolwerk, maar donderdagavond ben ik van de partij op de fuif.  :D

Groetjes & tot volgende week!

Bart

miekevc

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 19, 2008, 18:27:06 pm »
Hey,

Ik treed bart volledig bij. Ik ben vorig jaar en het jaar daarvoor mee geweest en t is echt zalig (anders gaat ge geen twee keer mee natuurlijk).

Ge gaat er geen spijt van hebben! Tenzij ge maya leert kennen of geen bierbotten aan hebt he bart :p. Nee hoor dat laatste is een grapje. Maya is een van de begeleidsters en net zoals de andere de max!( kzou zeggen doe ze allemaal veel groeten van mij en zeg tegen maya dat ze het poezeneten maar al klaarzet voor donderdag:))  

In elk geval een leuke week gewens en ik zie je donderdag (bart zie ik u donderdag ook, t is ma da ik weet of ik die bierbotten moet aandoen:))

Groetjes
Mieke

Bart_B

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 19, 2008, 19:06:34 pm »
Mieke, ge zegt dat zo schoon é! Ik zou' t niet beter kunnen. Enja, donderdag ziet ge mij ook, ik schuif ook mee aan tafel, dus hou je hart al maar vast!

Tot donderdag,

Bart