Auteur Topic: leukemie  (gelezen 4489 keer)

jeskeuhtje1990

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
leukemie
« Gepost op: oktober 08, 2008, 16:28:09 pm »
men papa is overleden aan kanker en ik zoek mensen die nog iemand hebben verloren

groetjes jessica

steffietje

• Bekijk profiel
Re:leukemie
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2008, 19:38:20 pm »
hoi jessica,

mijn mama is niet overleden, maar nog aan het vechten tegen het monster  :-\ en we hopen dat ze het kan verslaan !!!

echter ik wens je veel sterkte in deze moeilijk periode  :'( bij de verwerking van uw papa !

veel moed meisje !!! liefs sophie :-*

jeskeuhtje1990

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: oktober 09, 2008, 07:21:12 am »
ey

ik hoop echt da ze het haald ze!
want het is echt erg als ge iemand verliest!
ik heb  er nog altijd veel verdriet om en ben zo kwaad he hij was nog zo jong en laat drie kinderen achter.

groetjes jessica

steffietje

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: oktober 09, 2008, 11:41:54 am »
hello,

we hopen het ook dat mijn mams het zal halen, want dat is het enigste dat we moeten hebben "HOOP", als je dat wilt, kun je het verhaal lezen op een ander forumgedeelte, bij kanker in het gezin... "mama is hervallen en ..."

Is het nog zolang niet geleden van uw papa ?  meisje toch, hopelijk heb je veel steun aan je familie, kan het geloven dat je kwaad bent, je zou voor minder, we staan gewoon machteloos, dat is nog het ergste !!!! :'(

als het je een beetje helpt, kan je hier ook alles neerschrijven, we zijn hier om elkaar te steunen !!!!

knuffels van mij... :-*

jeskeuhtje1990

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 09, 2008, 13:42:49 pm »
hello,

we hopen het ook dat mijn mams het zal halen, want dat is het enigste dat we moeten hebben "HOOP", als je dat wilt, kun je het verhaal lezen op een ander forumgedeelte, bij kanker in het gezin... "mama is hervallen en ..."

Is het nog zolang niet geleden van uw papa ?  meisje toch, hopelijk heb je veel steun aan je familie, kan het geloven dat je kwaad bent, je zou voor minder, we staan gewoon machteloos, dat is nog het ergste !!!! :'(

als het je een beetje helpt, kan je hier ook alles neerschrijven, we zijn hier om elkaar te steunen !!!!

knuffels van mij... :-*

op 8 februarie is hij overleden   en wa me ook zeer heeft gedaan is da zen vrouw hem toen heeft bedrogen en hij zag haar zo graag hij was aan het vechten tegen zen ziekte en dan da er nog bij  :(  

knuffels

MelissaM

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: oktober 09, 2008, 15:26:22 pm »
hoi!

mijn mama zal het helaas niet halen,dat weten we (en hebben de dokters ook duidelijk verteld) en er wacht ons nog een groot verdriet (wat nu al bezig is natuurlijk)

hopelijk kan je ergens steun vinden, in elk geval is het goed dat je hier op het forum terecht bent gekomen, hier zijn veel mensen die je zullen begrijpen en je minder alleen zullen doen voelen.

Je vrouw die je bedriegt...het zijn allemaal extra dingen die het zo pijnlijk maken maar weet dat je papa verder leeft via de drie kinderen die hij op de wereld heeft gezet. Jullie zijn een deel van hem en doen je papa eigenlijk op die manier toch een beetje 'herleven'. Ik denk dat dat toch mooi is om in gedacht te houden...

veel liefs en warme knuffel,

Melissa

jeskeuhtje1990

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: oktober 09, 2008, 15:30:17 pm »
hoi!

mijn mama zal het helaas niet halen,dat weten we (en hebben de dokters ook duidelijk verteld) en er wacht ons nog een groot verdriet (wat nu al bezig is natuurlijk)

hopelijk kan je ergens steun vinden, in elk geval is het goed dat je hier op het forum terecht bent gekomen, hier zijn veel mensen die je zullen begrijpen en je minder alleen zullen doen voelen.

Je vrouw die je bedriegt...het zijn allemaal extra dingen die het zo pijnlijk maken maar weet dat je papa verder leeft via de drie kinderen die hij op de wereld heeft gezet. Jullie zijn een deel van hem en doen je papa eigenlijk op die manier toch een beetje 'herleven'. Ik denk dat dat toch mooi is om in gedacht te houden...

veel liefs en warme knuffel,

Melissa

oei das echt erg!
hoe weet je dat men papa 3 kinderen heeft ?

groetjes en knuffels

MelissaM

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: oktober 09, 2008, 15:34:21 pm »
schreef je hieronder...:)

jeskeuhtje1990

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: oktober 09, 2008, 15:36:44 pm »
schreef je hieronder...:)

ah ja ben er niet met mijn gedachten bij!!

vind het zo erg van je mama heeft ze nog lang te leven?

knuffels jessica