Auteur Topic: tumor in hoofd, Erasmus/Leuven  (gelezen 7263 keer)

hros3

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
tumor in hoofd, Erasmus/Leuven
« Gepost op: september 15, 2008, 10:43:44 am »
Er is al een keer een kanker gezwel uit mijn hoofd verwijdert en de nabehandeling was met bestralen en chemo, dat was in oktober 2006. Eén nier is er ook uit, ook kaner. Afgelopen jaar een pacemaker geplaatst. Nu is weer een gezwel ontdekt welke de artsen in Erasmus MC Rotterdam gaan verwijderen. Mijn oncoloog wil daarna verder gaan met chemo, bestralen mag niet meer.
Nu heb ik gehoord dat er een experimentele tumor-vaccinatie in Leuven met o.a. Prof. De Vleesschouwer bezig is, je tumor wordt dan gebruikt om er een vaccin voor te maken?
Dat wordt wekelijks dan ingespoten?
Ik heb gezocht of er referenties zijn van dit onderzoek, want ik ga er van uit dat dit experimentele onderzoek in rapporten etc. zijn beschreven?
Wie weet waar ik voor gegevens terecht kan.
Mijn oncoloog in Rotterdam wil hier niet aan meewerken, help?? :(

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:tumor in hoofd, Erasmus/Leuven
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2008, 18:26:51 pm »
Hey,

Op onderstaande site vindt je de uitleg over het vaccin :
http://www.fonteine.com/hersentumor.html
Deze informatie dateert echter al van een 2-tal jaren terug.

Prof De Vleesschouwer & Prof Stefaan Van Gool zijn indertijd met dit programma gestart. Maar ik vind momenteel enkel de gegevens van Prof Van Gool op de website van het UZ Gasthuisberg te Leuven:
Mail : stefaan.vangool@uz.kuleuven.ac.be
Tel : +32(0)16-34 3867 of 3342 of via de centrale : +32(0)16-33 2211

Groetjes, Steven

De Jo

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 20, 2008, 23:14:33 pm »
@HROS3
Ik heb de Tumorvaccinatie gehad(zonder resultaat, maar ja dat betekend niet dat het bij jou niet zou werken) Voor men dit toepast krijg je in Leuven een folder die je de volledige uitleg geeft van de procedure die je trouwens moetgoedkeuren en ondertekenen.Ik wil wel eenvoudig in mijn eigen woorden de procedure trachten uit te leggen ten 1e de tumor moet zover mogelijk kunnen worden operatief verweidert, dan is de kans op slagen het grootst .daarna volgt er een leukoforese (eigen witte bloedcellen afnemen) je wordt dan een aantal uren aan een toestel gehangen die uije bloed de WBC afscheid van de rest . Hetgeen er overschiet (Rode Bloedcellen en plaatjes worden er via de andere arm terug ingepompt (de procedure is niet pijnlijk, alleen lang stilzitten, zeker als je fijne aders hebt zoals ik)Door je eigen WBC's in contact te brengen met je eigen tumorcellen maakt men een vaccin aan dit vaccin wordt pas aangemaakt als je je aanmeldt en duurt ongeveer 3 kwartier tot 1u ( ondertussen kan je iet gaan eten of drinken . Het vaccin ( een aantal spuitjes) worden ingespoten door prof Van Gool of prof. De Vleesschouwer boven de oksels ( is compleet pijnloos en heeft weinig of geen nevenwerkingen) Je krijgt ook een zalfje (Aldara) mee dat je op de plaats van de inspuiting moet insmeren de dag voor, de dag van, en de dag na de vaccinatie Meer info kan je krijgen op het MAC ( medisch ambulant centrum) op het 1e verdiep in GHBerg waar de vaccinatie plaats vind.Hopelijk is dit een beetje wat je wou weten.Indien nog vragen : stel ze gerust via dit forum

smeets

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 13, 2009, 19:34:47 pm »
hallo ik lees net jou bericht over tumorvaccinatie,mijn man 47 jaar is hier nu 6 maanden mee bezig bij Prof. De Gool,maar hij heeft nooit de zalf Aldara gekregen.

Groet Petra