Auteur Topic: glioblastoma multiforme  (gelezen 3117 keer)

ChantalF

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
glioblastoma multiforme
« Gepost op: augustus 20, 2008, 10:38:58 am »
Mijn enige broer is vorige week volledig onverwachts hieraan overleden(48).
Wij wisten helemaal niet dat het zo erg was. Vorig jaar had hij een glioom type 2 van 7,5 cm; dat is behandeld met temodal en was volledig weg.
Al zijn scans waren helemaal zuiver. Eind juni was er dan ineens een type 4 van 1,8cm. Hij is de 1e juli geopereerd en ze gingen terug met temodal beginnen. En vorige week heeft hij een massieve epileptieaanval gehad, is twee dagen op de grond blijven liggen (wij waren nog op vakantie), heeft een heel zware longontsteking en bloedvergiftiging gekregen, is in shock gegaan en ze hebben hem er niet meer uitgekregen.
Hijzelf was bezig met een reis naar Arizona voor te bereiden, was dus heel positief ingesteld.
Ik heb juist de hemel op mijn kop gekregen.

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:glioblastoma multiforme
« Reactie #1 Gepost op: augustus 20, 2008, 11:45:33 am »
Hey Chantal,

Spijtig zulk nieuws te moeten vernemen. Het is één van de soorten kankers waartegen zó weinig te beginnen valt.
Ik zou je willen aanraden om eens op mijn website te gaan kijken (zie link onderaan mijn artikels) en daar in de subrubriek "Medisch" te gaan kijken. Er staan enkele zaken in die weinig gekend zijn of beter: waarvan de mensen vaak niet op de hoogte gebracht worden.

Veel sterkte in deze moeilijke tijden,

Steven