Auteur Topic: hersentumor kleine hersenen links  (gelezen 4770 keer)

ivan

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
hersentumor kleine hersenen links
« Gepost op: juli 26, 2008, 17:05:29 pm »
hey beste mensen,ik ben een maand geleden geopereed en er is 80% van mijn tumor verwijderd.binnen enkele dagen ga ik voor 6 weken bestraald worden voor de 20% die nog aanwezig is .als mijn chirurg 100% had verwijderd kon ik niet meer praten en was mijn kort termijngeheugen beschadigd.eigenlijk ben ik toch een beetje gerust dat ik nog redelijk gezond ben,ook al kan ik niet meer gaan werken,sporten,feesten,autorijden,enz.
in ieder geval heb ik geen antwoord gevonden hoe mijn toekomst gaat eindigen of gaat verbeteren!
in ieder geval,ik zou het heel interessant vinden dat er mij iemand met dezelfde hersentumor zijn verhaal zou willen vertellen tegen mij.
als is het negatief of possitief wat ik eventueel zou kunnen meemaken.het zal mij enorm veel plezier doen mocht ik er iets over te weten komen.
ik wens aan iedereen in ieder geval het beste toe die toch enorm veel pech hebben en afzien.
we hebben dit echt niet verdiend maar het is zo.

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:hersentumor kleine hersenen links
« Reactie #1 Gepost op: juli 28, 2008, 19:19:44 pm »
Hey Ivan,

Onderaan mijn artikel vindt je een link naar m'n website. Als je daar onder "An" gaat kijken, wordt je vast al heel wat wijzer.
Mijn echtgenote had een glioblastoom (Cat. 4). Biopsie, operatie tot op het uiterste, 30 bestralingen, terug operatie voor het plaatsen van een drain, chemo (voorzien 6 kuren, maar nà 3 stopgezet wegens géén effect). Helaas geen positief einde en na 7 maanden de strijd verloren.
We zijn nu een goeie 2 jaar verder en het begint terug beter met me te gaan. Als je vragen hebt, vuur maar af hoor.

Groetjes, Steven