Auteur Topic: hij is 6jaar en heeft een hersentumor help  (gelezen 2662 keer)

gabriiella

• Gast
hij is 6jaar en heeft een hersentumor help
« Gepost op: juni 19, 2008, 12:12:07 pm »
17juni 2007 is ondekt dat er bij me neefje van 6jaar tumor in zijn hoofd zit,en de artsen zeggen dat tie nog 1 a 2 jaar te leven heeft.wij laten het er natuurlijk niet bij zitten,reizen landen af om hem in leven te houden,we gaan maandag na belgie heen,hier in nl doen ze er niks aan,ze zeggen dat het ophoud nu,dat ze niks kunnen doen,als maandag belgie niet lukt,stuurt de huisarts ons door naar amerika daar zit iemand die dat wel aandurft en het vaker heeft gedaan.dus dat is eigenlijk onze laatste hoop.

de tumor kan in 3 gedeeltes zitten en bij hem zit het in geen 1 van alle 3,maar ergens achterin waar ze dus niet bij kunnen,HERSENSTAM!!!ze kunnen hem bestralen ma dan heeft tie er 33 nodig :(,en daarbij is het alleen uitstel wat ze dan doen.
dat zijn de kansen die hij heeft een beetje uitstel misschien een dag langer te leven.maar dan wel met zoveel pijn,word jij als volwassen maar 33x bestraald,nou dat vind geen 1 mens fijn,laat staan een kind van 6jaar.

die een dikkere hoofd krijgt,die haar uitval krijgt(wat nog niet zo erg is) hij kan verlamd raken,hij krijgt een achterstand,is de hele tijd moe,nergens zin in,epelepsie aanvallen kun je ervan krijgen.dus bestraling slaan we over,hij zal lijden en wij ook,en het zou alleen uistel zijn,dus gaan we liever op zoek naar iets wat hem kan genezen!!!!

alleen de operatie in amerika kost sowiezo rond de 500.000 alleen bij me neefje is het zeker duurder,aangezien het in de hersenstam zit,en veel tijd en risicos met zich neemt.

nu wil ik iets oprichten voor hem,waarbij ik geld kan verzamelen voor de operatie zijn laatste kans om misschien te kunnen leven!!!wie kan me helpen,en wie kan er misschien wat kwijt???

je kunt me altijd mailen na th-imo@hotmail.com

adje

• Bekijk profiel
Re:hij is 6jaar en heeft een hersentumor help
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2008, 19:04:24 pm »
Hallo Gabriella.

Wat erg dat je neefje zo'n zware vomr van kanker heeft! Afschuwelijk... zo jong... En de tumor onbereikbaar... Het spijt me dat jullie als familie zoiets ergs meemaken!

Wat lief dat je zo voor hem opkomt.
Toch vrees ik dat velen onder ons niet kunnen helpen, kanker is een dure ziekte en (ik spreek hier even over mezelf!) dat we moeite hebben de eindjes aan elkaar te knopen.

Vergeet niet dat Amerika "het grote land van hoop" is en dat men daar echt wel toeren uithaalt om iedereen te helpen. Soms gaat dat erg ver. Vraag best raad links en rechts, aan doktoren, maar ook aan vliegtuigmaatschappijen of ze zo'n ziek kindje wel kunnen vervoeren. Als je neefje al zo ziek is is het maar de vraag of hij zo'n reis nog aan kan. Laat staan die operatie. Maar ik versta dat je nu elke hoop vastpakt als strohalm!!! Wat fijn dat je zo vecht voor je neefje.

Trouwens.... heb je al eens aan Duitsland gedacht?
Ik weet dat daar ook erg veel research gedaan wordt, maar vaak kijken we eerder naar Amerika dan naar Duitsland terwijl daar erg veel kennis is. EN het is niet zo afschuwelijk ver EN er bestaat een mogelijkheid dat je ziekteverzekering wil tussen komen in de kosten omdat het binnen Europa valt.

VEEL sterkte en liefs,
                                Adje

adje

• Bekijk profiel
Re:hij is 6jaar en heeft een hersentumor help
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2008, 21:00:50 pm »
http://www.ccri.at/science/index.php?gr_id=40&k_id=238
een speciaal ziekenhuis voor kinderen met kanker!!!

Hoe gaat het nu met je neefje?
Is er al meer zicht op wat er kan gebeuren?

Heel veel sterkte en liefs,
                                        Adrienne