Auteur Topic: 1ste kennismaking met kanker  (gelezen 5003 keer)

loeslolo

• Gast
1ste kennismaking met kanker
« Gepost op: mei 31, 2008, 15:01:48 pm »
Woensdag moest ik naar de dokter want ik had een verharding in mijn rechterborst. Ik was een half jaar geleden al eens geweest omdat ik na een borstlift een verharding voelde rond de tepel. Volgens de plastisch chirurg was dit een gevolg van de operatie. Ze hebben toen direkt een punctie gedaan en de volgende dag moest ik om de uitslag komen, een kwaadaardig gezwel van zeker 10cm doorsnee.  :'( :'(
Vrijdag hebben ze dan een scan genomen van mijn longen en een echo van de lever, gelukkig waren daar geen uitzaaiingen te zien. Maandag nog een mammografie en dinsdag een botscan. Daarna wachten op de resultaten en de behandeling bespreken. Dat worden nog enkele slapeloze nachten. ??? ??? ???

omamanita

• Bekijk profiel
Re:1ste kennismaking met kanker
« Reactie #1 Gepost op: mei 31, 2008, 16:18:22 pm »
Ik kan je alleen maar laten weten dat ik met je meevoel. Dit zijn heel moeilijke dagen omdat alles zo onzeker is. We hebben dit hier om beurt allemaal meegemaakt en deze dagen waren ook voor mij een hel omdt je maar moet afwachten en niets kunt doen. Het werkt verlammend, eens de behandeling gestart moet je meevechten en dat is dan weer wat anders. Veel sterkte en als je met iets zit kom er maar mee op het forum.
Groetjes.
Omamanita

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #2 Gepost op: mei 31, 2008, 18:50:08 pm »
Hey Loes,

Probeer er eens op uit te trekken tussen de onderzoeken door of erna. Ga in afwachting van de resutaten eens met je partner ergens naartoe waar je ongestoord jezelf kunt zijn en je eventueel uitleven in de vrije natuur (aan zee?). Zo kan je je zinnen eens verzetten.
We duimen alvast mee voor een voorspoedige behandeling en een snel herstel.

Groetjes, Steven

beis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 31, 2008, 19:40:21 pm »
Dag Loes,
Een harde noot om te kraken
Die onzekerheid is moordend
Ik wens je veel sterkte en moed
beis

loeslolo

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 31, 2008, 20:31:12 pm »
Hey Loes,

Probeer er eens op uit te trekken tussen de onderzoeken door of erna. Ga in afwachting van de resutaten eens met je partner ergens naartoe waar je ongestoord jezelf kunt zijn en je eventueel uitleven in de vrije natuur (aan zee?). Zo kan je je zinnen eens verzetten.
We duimen alvast mee voor een voorspoedige behandeling en een snel herstel.

Groetjes, Steven

Dat is een heel goed idee Steven maar wj hebben een horecazaak en die kan je zomaar niet sluiten, jammer genoeg. Misschien als we meer weten over wat er gaat gebeuren dat dit er wel eens van zal komen.

Groetjes
Loes

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #5 Gepost op: juni 01, 2008, 08:43:17 am »
En op jullie sluitingsdag Loes...?
Het hoeft niet ver te zijn, gewoon er even tussen uit knijpen.

Groetjes, Steven

loeslolo

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 01, 2008, 10:04:02 am »
En op jullie sluitingsdag Loes...?
Het hoeft niet ver te zijn, gewoon er even tussen uit knijpen.

Groetjes, Steven

Momenteel geeft mijn man ook nog les in Syntra Turnhout maar eens de examens voorbij zijn zit die kans er misschien in. Eerst waren we van plan om onze zaak dan meer open te doen maar dat zullen we nu opnieuw moeten bekijken. Het doet toch deugd om hierover te kunnen schrijven.

Groetjes loes

Adelheid

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juni 01, 2008, 20:37:31 pm »
Hallo Loes,
Ook ik wil je graag heel veel moed wensen. Geloof me, wat de uitslag ook zal zijn, je zal vechten als een leeuw. Zo zijn we, wij vrouwen, als het moet kunnen we vechten als de besten. Voor je het weet ben je weeral een half jaar verder en zit de behandeling erop. Het leek zolang, het leek zo moeilijk, het leek een afgrijselijke weg...maar geloof me, eens je eraan begint, ga je verder. Soms met een lach, soms met een traan.
Voor mij zit de behandeling erop: chemo, amputatie, bestraling. We hebben alles gehad. Maar gebroken, neen. Het was niet tof, maar het was ook niet altijd kommer en kwel. We hebben ook meer leuke als minder leuke momenten gehad, we hebben gelachen, genoten...maar ook soms geweend. Het hoort er bij. Maar achteraf kan ik niet zeggen dat het een rotslechte periode was. Ik heb de sterke kant van mezelf leren kennen, de vechter... Vind die ook, Loes!
Veel sterkte,
Heidi

loeslolo

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juni 01, 2008, 20:47:56 pm »
Hallo allemaal,
Ik verschiet er eigenlijk toch wel van dat ik zoveel reacties krijg, dat doet deugd. Van optimistisch blijven ken ik onderhand wel wat, vier jaar geleden heb ik ook al een niertransplantatie gehad. Ik dacht dat alles nu alleen maar beter kon worden maar nu heb ik er dit ook nog bij maar ik ben, optimist tot in de kist. Bedankt voor jullie reacties en jullie,horen nog van mij.
groetjes
loes

donnamaribel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: juni 02, 2008, 11:12:18 am »
Hallo Loes,

Ik wens je het allerbeste en zeker weten. Ook ik heb de strijdlust bij een nu vierde chemokuur na uitzaaiingen nog niet verloren. We leven te graag hé en daarom vechten en ons niet laten doen door die verdomd lelijke kankerbeestjes.
Mijn sterkte is dat ik me nooit gewonnen geef.
Ook jou zal het lukken. Dat is dan het positieve eraan dat je bij jezelf ontdekt hoe anders je gaat leven. Dieper en intenser en strijdvaardiger dan ooit

Veel moed

Donna