Auteur Topic: zeldzame tumor  (gelezen 11314 keer)

mucky

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:zeldzame tumor
« Reactie #15 Gepost op: november 30, 2008, 13:58:08 pm »
hoi iedereen,

ja het is een hele tijd geleden dat ik me nog is melde, maar zat redelijk in de put en ben weggekropen in een hoekje
weet nu ook dat het helemaal niet goed was, je zakt enkel dieper. maar doe mijn best en probeer er weer bij te horen
de hernia operatie is goed verlopen, de tumor houd zich voorlopig rustig, toch heb ik zolang nodig gehad om hem te aanvaarden, denk dat het komt omdat ik niet meer zoals vroeger alles zelf kan en voor een deel hulp moet vragen
ook het thuis zitten is niet zo goed teveel tijd om na te denken, maar heb ondervonden dat ik toch verder moet en als ik iets meer wil doen die dag dan maar een pijnstiller meer nemen, zo kan ik toch een deel zelf doen

maar blijf erbij dat ik hoe moeilijk het ook is eigenlijk niet mag klagen want er zijn mensen die te verduren krijgen dan ik
ik ben nu zover dat ik weer een beetje vooruit durf te kijken, das toch al heel wat
mijn volgende scan is vastgelegd op 16/01 dus das nog ff, maar zal zeker vaker komen kijken en proberen om anderen te steunen

alvast bedankt iedereen

groetjes daisy