Auteur Topic: afscheid nemen ???  (gelezen 18551 keer)

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:afscheid nemen ???
« Reactie #15 Gepost op: mei 17, 2008, 19:47:28 pm »
Hey Ruben,

Dat cliché klopt inderdaad niet bij het groeten van een dierbare. Ze zijn echt mooi opgedaan en liggen opgebaard in alle sereniteit waar je dus waardig afscheid kan nemen indien gewenst. Zelf ben ik daar ook niet voor en hou me liever sterk aan de mooie herinneringen. Maar dat is een keuze dat ieder voor zich moet uitmaken.
Ik ben er zeker van dat Papo ook tranen van vreugde om jou te zien zal hebben. Hij is zo fier op jou!!! Trouwens : wenen is GEEN teken van zwakte. Gevoelens mag je trouwens niet opkroppen. En iemand zogenaamd "sparen", daar heb ik een beetje mijn twijfels over. Al heb ik zelf ook die fout gemaakt, nadien blijkt vaak dat je enkel jezelf gekweld hebt en zou je liever toch gedaan hebben wat je toen uitgesteld hebt.

Groetjes, Steven

ruben

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 19, 2008, 20:08:41 pm »
dank je steven
ik ben toch niet meer gaan kijken naar ons bertje .
ik wil/wou hem zeker nog eens zien maar iets hield me tegen?
mijn zus zij dat ze beter vandaag ook niet meer was geweest.
dus meen ik hier liever een goeie foto van hem bij mij, en denk aan hem hoe hij toen was en niet hoe hij daar nu ligt.
groetjes ruben

Bostie

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2008, 20:54:44 pm »
Hey Ruben,

Een beslissing waarin ik je zeker steun. Ook mocht je voor de andere optie gekozen hebben zou ik nog steeds respect hiervoor hebben. Ben blij voor je dat je d'r zelf uitgekomen bent.
Morgen nog een heel moeilijke dag veronderstel ik :(

Groetjes, Steven

ruben

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 19, 2008, 21:27:07 pm »
ja een heel moeilijke dag , die ik al te veel heb moeten meemaken .
k moet resqu of zoiets innemen van men moeder (ik ben geen voorstander van als er iets is direct iets innemen daartegen) maar ik zal er mijn moeder denk ik een plezier mee doen als ik dat toch maar inneem  en voor mezelf zal het ws ook wel beter zijn (het is plantaardig) dus valt wel mee.
groeten ruben

kristaldochter

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 19, 2008, 21:36:07 pm »
heel veel sterkte ruben
ik ben ook een broer verloren aan kanker (non hodgkin) dat doet veel pijn
ik begrijp heel goed hoe je je voelt, voor je emoties moet je niet bang zijn hoor, samen huilen kan ook heel fijn en troostend zijn
veel liefs voor jou en je naasten

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: mei 19, 2008, 22:41:56 pm »
Ik ben in gedachten morgen bij jullie.
Lieve groeten.
Omamanita

ruben

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: mei 19, 2008, 22:56:09 pm »
dank je Omamanita, kristaldochter en steven ....
vriendelijke groetjes
ruben

Bostie

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: mei 20, 2008, 20:26:11 pm »
Hey Ruben,

Wees trots op Bertje!!! Hij is er enkel fysiek niet meer, maar leeft zeker verder binnenin jullie. Hij zal er altijd zijn en jullie kunnen hem daar ook houden door over hem te praten. Laat de mooie herinneringen de gedachte aan Bertje levendig houden!

;) Steven

ruben

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: mei 21, 2008, 12:54:14 pm »
hey,
ja ik weet het en ik voel het ook dat bertje en vake hier nog bij ons zijn.
de mis vond ik zelf niet mooi  :(  veel te veel gezever en sprookjes over god en jezus. en veel te weinig over bertje gezegt.
nu zijn ze ook de kerk aan het renoveren dus bebben ze het orgel afgedekt, en hebben ze op een keabord moeten spelen.
ze hebben vake nu ook verplaatst naast bertje, en vake kijkt op zijn foto naar de zijde waar bert ligt .
ik ben langs één kant dan nog blij dat vake daar ook al is zodat bert daar niet alleen is.
groetjes ruben

Lieve47

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: mei 22, 2008, 10:53:52 am »
Dag Ruben,

Mijn oprechte deelneming bij het overlijden van je broer.
Neem zeker de tijd om te rouwen en onthou, zoals Bostie al zei, je kan hem niet meer zien, maar hij zal altijd bij je zijn. In je gedachten, in je hart, overal.

groetjes
Lieve

ruben

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: mei 23, 2008, 10:28:09 am »
dank je lieve,
ik vind het raar maar het gemis is niet zo groot meer het is alsof hij hier nog is. gisteren wou ik ergens op klimmen en dan hoorde ik in mijn gedachten bert zeggen : alle zoude u daarvoor geen leer (ladder) pakken e . en zo nog van die dingen.
mischien zit het gewoon in mijn hoofd maar het laat me zin hebben om het leven stilletjes aan terug op te pikken.
groeten ruben