Auteur Topic: "Survivors" gezocht  (gelezen 4988 keer)

anouk

• Gast
"Survivors" gezocht
« Gepost op: maart 05, 2008, 20:07:49 pm »
Hey allemaal,

Ik ben Anouk. 30 jaar uit het Antwerpse. In 2004 kwam het kankerduiveltje ook mijn leven binnen. Hodgkin, type 3B. Jawel, 8 maanden chemo, kaal kopje, you know the drill....
Hoe dan ook, ondertussen zijn we 2008, heb ik het geluk dat ik nog steeds kankervrij ben en ondanks mijn beperkingen geniet ik van het leven  ;D
Zijn er hier toevallig nog "lotgenoten" die net als mij altijd wel nieuwe vrienden willen maken?

Geef dan een seintje !

groetjes,
anouk

Annette

• **
    • Bekijk profiel
Re:"Survivors" gezocht
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2008, 22:57:31 pm »
Hoi Anouk,

Geweldig dat je de kanker hebt over leeft!  :)
Ook ik ben een "cancer-survivor" en je zult er hier op het forum vast nog veel meer vinden!!!
Ik ben nu 40 jaar. In de zomer van 2005 werd er bij mij kanker ontdekt. Ik heb ook chemo's gehad en een kaal koppie...
Ik woon in het Brusselse, dus misschien wat te ver weg voor je. Maar wat met elkaar "praten" op dit forum kan natuurlijk altijd.
Ik wil je veel succes wensen met je zoektocht naar nieuwe vrienden!  ;)

Groeten van Annette.

Sweefer

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 11, 2008, 00:50:06 am »
Hey Anouk,

Ik ben Ann. 30 jaar uit het Limburgse  ;)
Ik voel me ook een surviver, al ben ik nog met de behandelingen bezig en dus nog niet zeker wat zal komen... Maar toch: ik geniet!
En met de lente in het verschiet: zin in een terrasje in het Limburgse/Hasselt?

Altijd welkom!
Schouderklopje,
Ann

jurgen

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: maart 13, 2008, 22:28:11 pm »
Hey,
Gewoon even laten weten hoeveel respect ik voor jullie heb, en dat ik heel blij ben voor jullie!
Jullie positieve berichten schitteren hier op het forum!
Vele groeten

Sweefer

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maart 17, 2008, 01:40:30 am »
Hey Jurgen,

thanx! Mij leek het onmogelijk jonge lotgenoten te vinden, tot ik -perrongeluk - op dit forum ben beland... Ondertussen heb ik al jonge lotgenootjes leren kennen via mail, en binnenkort hopelijk in real life!
Dat maakt me blij! Hoe onnozel dat ook klinkt, maar ben blij (begrijp me niet verkeerd) dat ik niet alleen ben...

Greetz
Ann

Vredesduif

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: maart 19, 2008, 12:37:24 pm »
,

thanx! Mij leek het onmogelijk jonge lotgenoten te vinden, tot ik -perrongeluk - op dit forum ben beland... Ondertussen heb ik al jonge lotgenootjes leren kennen via mail, en binnenkort hopelijk in real life!
Dat maakt me blij! Hoe onnozel dat ook klinkt, maar ben blij (begrijp me niet verkeerd) dat ik niet alleen ben...

......"Jong en niet meer onbezorgd! Maar vol levenslust!"

-----

----------------------------------------------------------------------------------------

Beste Ann,

Ik heb lang gewacht...alvorens terug te "verschijnen"....
Maar uiteindelijk is het ook mijn kracht, dat ik terug vol levenslust wil reageren tussen de vele "jonge" en "oudere" kankerpatienten en hun familie....en dat...is mij voor mij...het allervoornaamste....

groetjes,
Daniël ;)

anouk

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: april 01, 2008, 19:02:36 pm »
hey Ann,

Terrasjes doen? Daar ben ik altijd voor te vinden !!!
Nog in behandeling lees ik? Sterkte meid !

groetjes,
anouk

kel

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: augustus 28, 2008, 07:52:14 am »
wauwie, ik lees dit net ik ben Kelly een 28 jarig limburgse meid 2jaar geleden de ziekte van hodgkin gehad....
ook een kaal koppeke (kwas er trots op)....
en wat leuk dat jullie elkaar zo steunen,
ikzelf heb op het forum van borstkanker gereageerd over praten...
heb enkele mensen op mijn msn toegevoegd om zo lekker te msn'en, vind het fijn om er nog is over te praten en anderen te steunen, want van mensen die geen kankerervaring hebben is begrip ooit moeilijk te krijgen en aanvaarden, dat is mijn ervaring,
ik had gelukkig toen een dochter van 2 ondertussen is die meid al 4 jaar... ik ben getrouwd, en ben dankzij de kanker een schoonfamilie armer... en wat vrienden minder maar de vrienden die gebleven zijn dankzij de ziekte apreccieer ik destemeer, dit jaar ben ik mijn baan verloren omdat ik niet meer mee kon ik werkte in de zorg in Nederland... en krijg nu tijdelijk een uitkering van nederland en wat daarna ik zie wel...
ik ga nu in september avondlessen... medisch secreteriaat.. dus het medische blijft me wel boeien,

wie wil msn'en voegt zich maar toe op pikeli@skynet.be

groetjes kelly,