Auteur Topic: op 7 december de diagnose CML gekregen  (gelezen 4616 keer)

Sinnerlefay

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
op 7 december de diagnose CML gekregen
« Gepost op: december 18, 2007, 03:54:00 am »
Donderdag moest ik nog gewoon naar de dokter voor een routine bloedcontrole, de volgende avond zat ik in de spoed met 360 000 witte bloedcellen.

Ik zoek lotgenoten. Ik ben net terug thuis, neem Hydrea 500mg en start morgen met glivec.

Ik heb begrepen dat het zeldzaam is op mijn leeftijd (ik ben 25).

Still in shock.

kleinetuinkabouter

• Gast
Re:op 7 december de diagnose CML gekregen
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2007, 11:17:12 am »
Donderdag moest ik nog gewoon naar de dokter voor een routine bloedcontrole, de volgende avond zat ik in de spoed met 360 000 witte bloedcellen.

Ik zoek lotgenoten. Ik ben net terug thuis, neem Hydrea 500mg en start morgen met glivec.

Still in shock.

Beste Sinnerlefay,

Ik ben er zeker van dat gij hier," contact" gaat vinden met mensen die dezelfde ziekte hebben!

Ik wens U véél sterkte toe, positief blijven, hoe moeilijk dit nu (en ook vaak daarna) is.

groetjes,

Daniël

Sinnerlefay

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 19, 2007, 13:59:50 pm »

Still in shock.

Beste Sinnerlefay,

Ik ben er zeker van dat gij hier," contact" gaat vinden met mensen die dezelfde ziekte hebben!

Ik wens U véél sterkte toe, positief blijven, hoe moeilijk dit nu (en ook vaak daarna) is.

groetjes,

Daniël

Dank je voor je reply. :-* Maar ik ben wel ongeduldig, ik wil snel met een lotgenoot praten  :-\

LLDM

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 22, 2007, 15:31:26 pm »
Beste Sinnerlefay,
Ik begrijp dat je heel snel met een lotgenoot wil in contact komen. Was bij mij ook zo en het is zeker niet evident als je een ziekte krijgt die anderen soms pas krijgen als ze al veel ouder zijn. Heel spijtig dus dat jij hiermee te maken krijgt, maar ik heb geen ervaring met wat jouw ziekte nu inhoudt (ben zelf Multipel Myeloompatiënte) . Ik weet wél dat er een zeer goede vzw in Limburg bestaat die zich vooral toelegt op hulp aan leukemiepatiënten en ik denk dat jij daar veel kan aan hebben want jouw ziekte staat er ook volledig op uitgelegd. De site is http://wildgroei.cancer.be/ Ze hebben dit jaar ook een volledig symposium gehouden waar je naartoe kon en waar alle soorten leukemie aan bod kwamen. Neem eens contact met hen en ik denk dat je daar wel heel goed verder zal geholpen worden.
Succes met alles wat je onderneemt en sterkte met wat je eventueel kan te wachten staan !
Hou de moed erin !
LLDM

optimist

• Nieuwkomer
  • *
  • Heb CML -- 25 jaar!!!!!!
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 19, 2009, 18:17:16 pm »
Hoi,

Bij mij hebben ze op 14 januari 2009 CML ontdekt...
Ik ben 25 jaar en voor even zakte de grond weg onder mijn voeten.  Het was schrikken.
Ik had ook ongeveer 300000 witte bloedcellen en mijn bloedplaatjes waren ook niet in orde.

Ik zoek ook lotgenoten om even mee te kunnen praten!

Hopelijk gaat alles goed met jou!!!!

Groetjes
Eline
eline.allegaert@hotmail.com