Auteur Topic: prostaatkanker  (gelezen 13794 keer)

kleinetuinkabouter

• Gast
Re:prostaatkanker
« Reactie #15 Gepost op: februari 11, 2008, 08:24:22 am »
------------------------------------------------

Beste Jen,

Men zegt wel eens: "gedeelde smart is halve smart..."
Bedankt dat je mij dit wil laten weten...
Ikzelf had het nooit gelezen op de bijsluiter....
Ik moet zeggen.....echte "woedeaanvallen" mag ik het volgens mijn vrouw niet noemen...Het was méér "prikkelbaarheid... en "ambetant" lopen...
Maar zo zie je maar wéér, net als bij bestralingen en chemo...ze zijn nodig om het "kwade" te bestrijden, maar geven meestal wel "bijwerkingen"..
Maar ik geloof, dat iederéén deze er graag bijneemt, want ze zijn immers de start naar de genezing....

Daniël
« Laatst bewerkt op: februari 11, 2008, 08:26:06 am door kleinetuinkabouter »

Jen

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 16, 2008, 00:21:25 am »
Beste Daniël,

misschien is het een desillusie voor jou, maar volgens de uitleg die ik van mijn uroloog kreeg bij de eerste inspuiting met hormonen zet dit de uitbreiding van PK stil zolang je de driemaandelijkse spuit laat zetten. Ze "geneest" dus niks.

Na enkel jaren begint de kanker heel dikwijls toch weer uit te breiden, zelfs met uitzaaingen tot gevolg.

Om zeker te spelen ga ik me binnen enkele weken laten behandelen in het Middelheim ziekenhuis te Antwerpen. Hun HiFu apperatuur BRANDT alle cellen in de prostaat dood, zodat men daarna zeker is dat er geen kanker meer in uw lichaam aanwezig is. De voornaamste conditie is wel dat er geen uitzaaingen in andere lichaamsdelen zijn aangetroffen.

Misschien kom jij ook in aanmerking voor deze speciale behandeling? Neem eventueel contact op met Dr. D'Hont, tel ma-vr 17-19 uur : 03/658.11.13

vriendelijke groeten,  Jen

kleinetuinkabouter

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: februari 16, 2008, 08:25:21 am »

-------------------------------------------

Beste Jen,

Bedankt voor de informatie, ik zal eersdaags eens contact opnemen met Dr.D'Hondt.
Je schrijft dat, bij stopzetting van de spuit, na een paar jaren de kanker terug kan komen....
Ik hoop dat dit bij niet het geval is..., want  ook ik wil positief blijven geloven..
Maar, ik vraag mij toch af, of men eigenlijk wel enkel kan afgaan op de resultaten van de PSA controle???Indien dit volledig te betrouwen is, moet ik zeker geen "schrik" hebben, want ik heb nog maar recent, hiervoor , bloed laten prikken....en hieruit blijkt, volgens mijn huisdokter, dat alles in orde is....
Maar om toch méér " een zeker gevoel" te hebben, zal ik de vraag ook eens stellen aan Dr. D'hondt...

Bedankt alleszins voor de informatie

Daniël

kleinetuinkabouter

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: februari 19, 2008, 20:02:09 pm »
Beste,

Heb ondertussen een goed gesprek gehad met dr d'Hondt...
Die, heeft eerst goed geluisterd..en mij dan gerustgesteld...
Als het PSA laag staat , moet men niet vrezen, heeft hij mij gezegd...
Zal ook maar positief blijven hé....
Gezond  worden en...blijven..... dit is immers, wat iedere kankerpatient aan zichzelf en anderen toewenst.....

groetjes,

Daniël
« Laatst bewerkt op: februari 19, 2008, 20:08:24 pm door kleinetuinkabouter »