Auteur Topic: moelijke dagen  (gelezen 12136 keer)

dobrevjetser

• Gast
Re:moelijke dagen
« Reactie #15 Gepost op: december 11, 2007, 08:50:20 am »
dobrii den = goeiedag, niet 'goede avond' Steven

;)

Marc

kleinetuinkabouter

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: december 11, 2007, 15:48:36 pm »
Beste Marc,
dobrii den = goeiedag,maar nu is het eigenlijk al namiddag en weet niet wat dit is in het Russisch??? :)

groetjes van Limburg,

Daniël ;)

dobrevjetser

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: december 11, 2007, 17:05:53 pm »
Beste Daniel,

Ik ben maar een amateurke voor 't russisch. Ik moet je hier het antwoord schuldig blijven.

Groetjes uit Oudenaarde,

Marc

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #18 Gepost op: december 11, 2007, 18:21:32 pm »
dobrii den = goeiedag, niet 'goede avond'

Oeps, inderdaad, sorry.
Nu "Dobre" in het algemeen is sowieso "goed" in vele Balkanstaten.
En ook jij bent een goed mens, dus... ;)

Groetjes, Steven

kleinetuinkabouter

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: december 11, 2007, 18:30:31 pm »

Beste Marc,

Dobrij vecher: Goede Avond ;)

Een lach moet ook even kunnen, maar laat ons niet afdwalen hé....... ;)

groetjes,

Daniël ;)
« Laatst bewerkt op: december 11, 2007, 18:32:36 pm door kleinetuinkabouter »

zusje

• Nieuwkomer
  • *
  • en toch is het leven me lief
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: december 11, 2007, 22:54:02 pm »
beste LLDM

dank voor je reactie. gelukkig heb je me persoonlijk gemaild want tussen al die reacties door zou ik het over het hoofd zien. Dinsdag avond is de computer gewoonlijk vrij om eens rond te surfen op het forum .Vandaar mijn verlate antwoord.
Uw woorden waren juist wat ik op dat moment nodig had, want ik was weer een beetje aan het afglijden.