Auteur Topic: Knobbel in tong.... Wie weet raad?  (gelezen 5692 keer)

Stapper

• Gast
Knobbel in tong.... Wie weet raad?
« Gepost op: oktober 23, 2007, 19:43:00 pm »
Allen,

Sinds een paar weken voel ik een kleine harde knobbel midden in m'n tong. Is niet echt pijnlijk, tenzij ik er een beetje (te hard) op duw en draai. Weet iemand raad? 10 jaar gelden heb is m'n schilklier al verwijderd wegens schilklierkanker. Ik ben bang dat het verhaaltje opnieuw zal beginnen.... De afspraak met de dokter is (natuurlijk) al gemaakt, maar ik had graag intussen al enige reacties.... iemand een idee of ik ongerust moet zijn?

chantal1246

• Gast
Re:Knobbel in tong.... Wie weet raad?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 24, 2007, 15:31:29 pm »
Dag Stapper. Hier antwoord op je mailtje. Ik had een knobbeltje onder de tong maar na biopsie bleek het een zeer kwaadaardige tumor te zijn. Zij hebben toch 1/3 van mijn tong weggenomen maar zeggen dat alles goed komt. Als je sites wil bekijken over tongkanker moet je naar google gaan en tongkanker aanduiden, er zijn er enkele. Veel kan ik je niet zeggen want ik zoek zelf mensen die zo'n operatie hebben ondergaan. Ik was geopereerd op 19 september en de bestralingen beginnen volgende week. Ik raad je aan van vlug een biopsie te laten maken en ik hoop al het beste voor jou. Veel sterkte !