Auteur Topic: Partner overleven  (gelezen 25092 keer)

sientje

• Nieuwkomer
  • *
  • zoveel verdiet niet te doen
    • Bekijk profiel
Re:Partner overleven
« Reactie #30 Gepost op: oktober 17, 2008, 23:58:43 pm »
 :'( :(
Bostie
Eerst en vooral bedankt voor je antwoord. Ik zit voor het moment heel diep en kan nog altijd niet aanvaarden dan mijn schattie er niet meer is.Elke dag ga ik naar het kerkhof en denk steeds moest ik nu maar bij je zijn. Maar ik kan dit mijn schatten van kinderen en kleinkindjes niet aan doen. Ik had nochtans al een betere periode maar nu zie ik alles voor mij. Te weten, vorig jaar lag mijn schat terug in het koele ziekenhuis waar ik trouwens werk. Ik beleef alles opnieuw in mijn dromen en ook gedurende de dag. ik ben nochtans in behandeling bij een psychiater en psychologe en moet medicatie nemen. Ik geraak nooit op tijd in bed want dan mis ik mijn ventje opnieuw. Wij waren een koppel om U tegen te zeggen en deden alles samen behalve de hobby van mijn schat.
En de reacties van de mensen zijn soms niet te doen. Onlangs kreeg ik een vraag als ik al iemand anders had?????
Dat hoeft voor mij niet want dan zou ik die persoon steeds vergelijken met mijn schat en da wil ik niet.
Ik ben zo blij dat ik via deze weg eens kan praten. IK heb gelukkig heel veel steun van mijn kinderen en familie. Maar toch is er altijd iemand tekort he!!!!
Ik laat je en ga proberen te slapen. Morgen weer een nieuwe dag met heel veel pijn.
Sientje

astranox

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: oktober 18, 2008, 15:00:30 pm »
Je bent volgens mij een dappere dame en geloof mij.  Laat de mensen maar doen.  Is gewoon bizare of beter nog, morbide nieuwsgierigheid.  

Trouwens en ze spreken je aan over een nieuwe partner ?  Ik weet niet gewoon, maar ik ben ook niet gewoon.

De laatste vraag die ze mij stelde, door zo iemand die je amper of niet kent.

Wanneer wordt hij begraven. Was diene pipo zijne beste dag niet.

kel

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: oktober 18, 2008, 21:55:06 pm »
amai, sientje, je hebt het inderdaad niet gemakkelijk!
als ik dit lees ben ik blij dat ik er nog ben en dat mijn man dit niet moet doormaken!
maar stel je toch voor...
jeetje dat kan ik niet,
ik wens je veel sterkte,
en 'de mensen' ze weten het toch altijd beter, maar jij kent jezelf het best hé,
en ja, als je op het forum je verhaal af en toe kwijt kan, zonder dat ze vragen stellen, dat kan af en toe wel eens opluchten maar dat neemt je probleem niet weg,hé!!

zoals ik al zei ik kan het me niet voorstellen, ik ben zelf kankerpatiënte van 28 jaar, maar ik zou het me echt niet kunnen voorstellen dat mijn man en dochter zouden achterblijven...

ik hoop dat je veel aan het forum hebt...

Lieve groetjes Kelly

astranox

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: oktober 19, 2008, 00:58:11 am »
Dag Kelly,

je bent een dappere dame en dat meen ik.  Gewoon volhouden en blijven geloven.

Groetjes.  

astranox

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: oktober 19, 2008, 01:01:02 am »
Waarom noem ik je nu Kelly ?  Sorry hoor.  Maar draai een beetje kierewiet.
groetjes
.  

malcov

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: november 25, 2008, 23:07:32 pm »
graag eventjes mn verhaal,ik ben peter 35 jaar.
13 jaar geleden getrouwd met hilde,na 1 jaar werd ons zoontje geboren alles leek op rozen te lopen totdat mn vrouw het jaar erop een angio sarcoom bleek te hebben in de borst.
het gevolg:borstamputatie mr geen chemo of bestraling
na verscheidene jaren in onzekerheid geleefd te hebben kregen we een dochtertje.
9 jaar na de eerste vaststelling heeft mn vrouw besloten een borstreconstructie te laten doen.
met gevolg een zeer gelukkige vrouw die totaal veranderd was(in de positieve zin),ik zeer gelukkig mr helaas...
januari dit jaar is ze terug hervallen,uitzaaiingen in de darmen,bekken en lever.Na 6 chemokuren ,veel pijn en een enorm opgezwollen lever is ze vorige maand gestorven en is er bij mij een stukje meegestorven.Ik heb de laatste 4 maanden dag en nacht voor haar gezorgd,mr toch heb ik het gevoel dat ik ben tekortgeschoten.
blijf nu achter met mn 2 engeltjes van 12 en 6 en kan het soms nog niet geloven dat ze er niet meer is.
'k voel me verdorie zo eenzaam.
tot zover mn verhaal
peter

hilde we missen u verschrikkelijk

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #36 Gepost op: november 26, 2008, 09:44:57 am »
Hey Peter,

Ik sta in dezelfde schoenen als u, doch ik sta reeds 2,5 jaar verder. Als er 1 ding is waarvan ik je zou willen overtuigen, is dat je absoluut géén schuldgevoelens mag hebben. Er valt je niets te verwijten!! Je hebt meer dan je best gedaan in die laatste periode en dat heb je héél goed gedaan!!! Je mag er gerust van zijn dat je Hilde over je schouders meekijkt en best fier op je is!! Alles is nog zó vers... maar jullie moeten nu ook vooral fier zijn op haar. Fier haar te mogen gekend hebben. Al was dat véél te kort, die mooie herinneringen gebruik je best als leidraad in de toekomst.
Uit ook je verdriet naar je kinderen toe en laat hen duidelijk blijken dat zij ook met hun verdriet bij jou terecht kunnen. Dat is héééél belangrijk in hun rouwproces. Samen huilen is een kunst, maar hier wél een must!!
Probeer ook om je gevoelens van je af te schrijven. Al dan niet hier op het forum of in een eigen dagboek. Dat lucht eens op.
Als je vragen hebt, stel ze gerust. We zijn hier om elkaar te helpen en bij te staan!!

Groetjes, Steven

malcov

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: november 27, 2008, 21:52:11 pm »
bedankt steven voor je reactie,blij te weten dat ik nie alleen sta
ps:ben even op jouw website geweest:goed gedaan
groeten peter