Auteur Topic: KOUDE NODULE  (gelezen 5089 keer)

deesje

• Gast
KOUDE NODULE
« Gepost op: oktober 02, 2007, 10:31:54 am »
hallo,
ben een 35jarige vrouw bij wie een koude nodule is opgemerkt rechts in de schildkleir. ben in julli opgestaan smorgens met een bol in de hals en bij de dokter geweest die zij dat het waarschijnlijk een bloeding was op de schildklier en ik maar daar zeker geen zorgen moest over maken .
nu in september in het ziekenhuis terecht gekomen voor een acute aanval van chronisch broncitisch en dan zijn ze ook de knobbel beginnen onderzoeken . heb al eco gehad en isotopenscan waaruit blijkt dat het een koude nodule is , daarna punctie gehad en die geeft geen uitsluitsel of het goed of kwaad aardig is ze raden me alleen aan om dit operatief te verwijderen .
heb nu gekozen om verdere opvolging te doen in uz gent maar mag pas op 12 oktober gaan omdat de huisarts zegt dat het geen dringende urgentie is , en dat ik mij zeker geen zorgen hoef te maken maar toch ben ik er niet gerust in .  zijn er hier mensen die dit ook zo hebben mee gemaakt  

geertrui

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:KOUDE NODULE
« Reactie #1 Gepost op: september 11, 2008, 14:12:32 pm »
hey kreeg ook net te horen over een koude nodule (wat een rare naam he)koud kreeg ik er in ieder geval van. hoe stel je het nu? de punctie zou ik laten doen hier bij ons maar voor de operatie zou ik ook naar uz gent gaan.In tegenstelling dat jou dokter is de mijne nogal gehaast om dat koud ding hier weg te laten halen.Ik trouwens ook hoor ,
in ieder geval veel sterkte en  tot later
geertrui