Auteur Topic: Opnieuw een zware klap...  (gelezen 14250 keer)

Kalyna

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:Opnieuw een zware klap...
« Reactie #15 Gepost op: mei 07, 2008, 16:44:48 pm »
hoi Adje,

Steun zoeken zal niet nodig zijn, we redden het nog wel. De laatste maanden waren wel zwaar, maar het begint nu ook beter te gaan, zeker omdat mama weer kan gaan werken. Ik heb een tijdje geleden eens een quiz gewonnen en daar heb ik wel een redelijke som voor gekregen (niet zo heel veel maar toch), voorlopig heb ik mijn ouders dus wel kunnen helpen. We hebben een paar lastige maanden gehad waarop we op alles moesten letten. Gewone dingen zaten er vaak ook niet in, heel veel dingen moesten/moeten wachten. Het was ook helemaal niet leuk dat ze naar mij moesten komen. Ik vond het helemaal niet erg, maar mijn ouders vonden dat echt rot. Ik vond het wel vreselijk het op hun gezichten te zien. Het is raar hoe het allemaal kan lopen, dankzij die quiz liep het thuis nog een beetje zoals het moest en ik wilde er eerst niet eens aan mee doen. Nog een geluk dat ik het gedaan heb, anders was het thuis helemaal niet te doen geweest. Ach zolang we nog kunnen lachen en we elkaar hebben is het allemaal niet zo erg, ik wil alleen weer eens een dag gewoon iets doen dat we anders ook zouden doen zonder te horen dat het niet gaat en dan het moet wachten. Voor mij is het niet zo erg, maar ik vind het niet leuk dat mijn ouders er zo mee zitten.

adje

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: mei 07, 2008, 17:29:57 pm »
Kalyna
je bent een schat van een dochter!
Ik hoop dat het tij inderdaad wat gaat keren. Het zal nooit meer zo zijn als vroeger, maar jullie zijn er duidelijk sterker uit gekomen.
Veel liefs enne...
blijf schrijven wat er op je hart ligt!

Adje

Kalyna

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: mei 07, 2008, 21:42:49 pm »
Bostie: hartelijk bedankt, maar natuurlijk kan ook ik echt wel een keer lastig doen thuis hoor ;-) en meer dan eens.

Me: ik hoop dat het wat beter gaat met jou onderstussen... ik weet nooit zo heel goed wat ik moet zeggen op momenten als die van jou alleen dat ik hoop dat je er elke dag aan denkt even te lachen, eens een minuut alles los te laten. Ik weet wel dat het niet eenvoudig is, maar ik hoop toch dat het een beetje lukt.

Me

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 27, 2008, 11:36:42 am »
Lange tijd niet op het forum geweest. Zag het niet zo zitten. De laatste jaren al meer dan genoeg geconfronteerd geweest met kanker. Nu helaas met slecht nieuws: we zullen de strijd tegen Kahler verliezen na bijna vijf jaar.
In nog geen vijf jaar tijd drie mensen moeten afgeven da's echt niet meer normaal(leverkanker, longkanker en nu Kahler). Jullie berichtjes geven me toch een klein beetje steun: hoe machteloos we ook zijn, we staan er niet alleen voor.

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #19 Gepost op: mei 27, 2008, 20:23:04 pm »
Hey Me,

Schrijf gerust je gevoelens van je af. Het kan opluchten om je leed te delen!! We zullen je zo goed en kwaad als mogelijk steunen.

Groetjes, Steven

Me

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juni 01, 2008, 22:09:46 pm »
Vandaag is een lieve vader vredig naar het licht vertrokken. We zullen hem missen maar hij blijft voor altijd in ons hart.

Bostie

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: juni 02, 2008, 18:55:55 pm »
Hey Me,

Ieder heengaan is steeds te vroeg. Veel sterkte in deze moelijke tijd!

Steven

omamanita

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: juni 02, 2008, 19:27:41 pm »
Hallo, jullie hebben al zo veel te verwerken gekregen de laatste jaren.
Ik hoop dat het nu ophoudt en dat je stilletjesaan kunt herstellen van al dit verdriet. Veel sterkte.
Omamanita

Me

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juni 03, 2008, 12:58:10 pm »
Bedankt voor jullie medeleven. We hopen ook dat het nu wat stopt, we hebben ons deel al meer dan genoeg gehad. Ze hadden alle drie al een leven achter de rug maar 64,66 en 69 is toch niet echt oud. We hadden ze nog heel wat jaren bij ons willen houden.

Voor Steven: bedankt dat je hier steeds bij iedereen een berichtje achterlaat. Ik ken je niet persoonlijk maar ik bewonder je enorm daarvoor. 't Is toch steeds weer voor een stuk geconfronteerd worden met... Dat moet niet gemakkelijk zijn. Ik probeer je tekstje indachtig te zijn: "Je mag vogels van verdriet laten vliegen rondom je hoofd, maar je mag niet toelaten dat ze nesten maken in je haar."

Bostie

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: juni 04, 2008, 19:04:33 pm »
Hey Me,

Ik heb anders nog verschillende van die "spreuken", die je desgewenst op m'n website kan vinden. Je kan gebruiken wat best op jezelf van toepassing is.

Knuffel, Steven

Bumba

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juni 05, 2008, 16:09:18 pm »
Beste Me,

Eerst en vooral mijn oprechte deelneming met het heengaan van je vader... Als je 3 mensen op zo'n korte tijd moet afgeven, dat doet wat met je denk ik.

In april is er bij mijn moeder maagkanker vastgesteld met uitzaaiingen in de lever en het buikvlies, vorige week werd bij mijn vader longkanker vastgesteld met uitzaaiingen in de borstkas en op 1 ruggewervel. Beiden zijn terminaal, niets meer aan te doen... Ze krijgen nu alletwee chemo om te rekken...

Dus ik kan mij ergens voorstellen hoe je je moet voelen (en misschien toch ook nog niet echt...)

Ik wens je heel veel sterkte en goede moed in deze moeilijke periode !

Groetjes, Mia