Auteur Topic: Lipkanker  (gelezen 8691 keer)

marcus

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Lipkanker
« Gepost op: augustus 20, 2007, 22:00:29 pm »
Ik heb sinds kort een klein gezwelletje op mijn onderlip en ben bang dat het lipkanker is.Kheb er tothiertoe niet echt last van ( geen pijn ofzo).
Graag zou ik mogelijke behandelingsmethodes en de gevolgen hiervan willen weten.
Is er dus iemand die dit heeft meegemaakt.Zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom.
Alvast hartelijk dank

ottomatic

• Gast
Re:Lipkanker
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2007, 13:38:44 pm »
Is het niet beter eerst eens langs een arts te gaan om te laten kijken wat het is? De gestelde vragen lopen wel heel ver op zaken vooruit, en misschien zijn ze helemaal niet aan de orde

marcus

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2007, 14:16:59 pm »
Ik weet best wel hoe kanker eruit ziet..Ben al meermalen geoperereerd van huidkanker..Kheb dus wel degelijk al een idee...

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #3 Gepost op: augustus 22, 2007, 12:19:41 pm »
Hey Marcus,

NIET wachten tot je er wel last van krijgt en NU al naar een dokter gaan!!! Pas dan kan je zekerheid hebben, niet met een "idee" of door je voorgeschiedenis met andere kankersoorten.
Nu verkeer je in een onzeker periode waarbij angsten je koppijn bezorgen. Misschien (hopelijk) is het iets anders. Maar dat kunnen enkel de onderzoeken uitwijzen hé!

Groetjes, Steven

marcus

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: oktober 09, 2007, 14:28:31 pm »
Ben ondertussen bij een prof in St Rafael geweest te Leuven.Tis wel degelijk kanker en heb de keuze tussen operatie of bestraling.Operatie is geen optie wegens verminking.Blijft nog bestraling met radioaktieve stof...Kheb nooit gerookt en toch moet mij dit weer overkomen terwijl ik mijn deel al wel flink gehad heb in ziekenhuizen.
http://marcvloeberghs.skynetblogs.be

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #5 Gepost op: oktober 09, 2007, 20:18:16 pm »
Hey Marcus,

Jammer dit te moeten vernemen. Heeft die prof je ook meer verteld over de slaagkansen van de behandeling. Hopelijk spartel je ook hier weer door. Volgens mij ben je een sterke persoonlijkheid. Ja inderdaad mede door wat je al hebt meegemaakt! Ga er voor jongen!!

Groetjes, Steven

Greetje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: oktober 10, 2007, 13:26:43 pm »
Hey Marc,

Heb je artikel in Het Volk van vandaag gelezen en wist direct dat jij het was.
Ik ben het met je eens dat het parkeren in ALLE ziekenhuizen duur is. In Bonheide krijgt de familie van een gehospitaliseerde patiënt een kaart om gratis te parkeren, maar als je enkel dagen per week op controle of onderzoek moet dan is het ook betalend.
In Leuven weet ik dat je tijdens bestralingen een kaart krijgt en die moet je dan laten zien en dan mag je op een speciale parking gratis gaan staan. Ook gehandicapten met een parkeerkaart krijgen een kaartje waarmee je de parikng gratis kan verlaten.

De laatste jaren zijn voor jou echt niet rooskleurig geweest. Ik wens je hééél veel sterkte en hou de moed erin he.

ps wij wonen niet zo ver van elkaar, ik woon in Tremelo.

Groetjes, Greetje.

rasta

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: september 16, 2008, 21:44:32 pm »
hallo

Een vraagje,waar in leuven krijg je kaartje tijdens bestralingen voor gratis parkeren???
Ik moet vaak in st Rafael zijn voor bestralingen maar heb nog nooit van een kaarte voor parkeren gehoord???

Alvast bedankt voor een antwoordje
groeten en het beste

Greetje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: september 17, 2008, 09:48:38 am »
Hallo,

Ik heb bestraling gekregen in UZGasthuisberg, en daar kreeg ik de dag van de aftekening (dus de eerst maal dat ik op de bestralingsafdeling kwam) bij de inschrijving een kaartje om te parkeren op een, kleine, parking aan de bestralingsafdeling. Gewoon aan de portier kaartje laten zien en de slagbomen gingen open en je kon doorrijden. die parking is enkel voor patiënten die bestraald moeten worden en is gelegen achter de spoed. De ingang is ook daar (is eigenlijk een  personeelsingang).
Moet jij op de openbare parking parkeren? en krijg jij ook een terugbetaling van reiskosten van het ziekenfonds?
Veel sterkte!
Greetje