Auteur Topic: Björn overleden  (gelezen 3515 keer)

Anita

• Nieuwkomer
  • *
  • Na iedere donderwolk schijnt de zon
    • Bekijk profiel
Björn overleden
« Gepost op: september 21, 2004, 09:15:29 am »
sorry dat ik er de laatse tijd niet meer was mijn zoon Björn is overleden op 10 sept aan de gevolgen van botkanker hij is thuis gestorven en verzorgt geweest tot de laatse dag met heel veel familie en vrienden om zich heen .Ik probeer de draad weer optenemen maar het is verdomd heel moeilijk :'( de leegte doet zo'n pijn
knuffels Anita

Bernie

• Gast
Re:Björn overleden
« Reactie #1 Gepost op: september 21, 2004, 10:00:50 am »
Dag Anita
ik krijg geen passende woorden op het scherm ;maar als het moeilijk gaat stel maar een berichtje op het forum
veel sterkte Bernie :-*

Mich

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 21, 2004, 16:13:52 pm »
Als iets liefs je verlaat, blijft nog altijd de liefde over...

Heel veel sterkte toegewenst

Mich

Elsie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 22, 2004, 18:49:53 pm »

Heel veel sterkte voor de komende periode.
Er zullen nog heel veel moeilijke momenten komen.
Blijf Bjorn in je gedachten houden zoals hij was voor zijn ziekte.
Uit ervaring weet ik dat dat heel moeilijk is omdat er vaak een lange tijd over heen gaat en er precies niets anders geweest is dat belangrijk was.

Johan

• Nieuwkomer
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 22, 2004, 19:46:58 pm »
Beste Anita,

Ik biedt je mij oprechte deelneming aan bij het verlies van je zoon Björn.
Het doet zeer veel pijn om van je kind Björn voor altijd afscheid te moeten nemen. Het is onnatuurlijk dat een zo jong iemand zo vroeg van ons moet heengaan. Zeker is het voor jou een troost, dat je Björn met je zorgen en moederwarmte altijd terzijde hebt gestaan zowel tijdens zijn ziekte als tijdens zijn laatste levensfase. Ik ben ervan overtuigd dat Björn dit zeer veel kracht heeft gegeven en zijn leiden draaglijker heeft gemaakt.

Ik wens jou, dat je ziel leert, zonder hem verder te leven. Iedere gedachte aan je zoon is momenteel zeer pijnlijk, maar er komt een tijd dat je gedachte aan Björn, jou vervullen met vreugde, warmte en dankbaarheid.

In verbondenheid

Johan