Auteur Topic: Kanker heb je niet alleen - Eindwerk als Gezondheidscoach  (gelezen 122 keer)

Jade Vandevenne

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Kanker heb je niet alleen - Eindwerk als Gezondheidscoach
« Gepost op: maart 29, 2018, 12:00:02 pm »
Ik stel mij graag even voor: Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar. Mijn 5 jaar oudere broer heeft vanaf zijn 2,5 jaar tot 24 jaar een hersentumor gehad. Het zijn heel moeilijke jaren geweest, niet alleen voor hem maar ook voor mijn ouders, mijn zus, zijn vrienden en voor mezelf.
Ik studeer voor Gezondheidscoach en moet hiervoor een eindwerk maken. Hiervoor ben ik op zoek naar familieleden van kankerpatiënten die ik gratis een aantal sessies mag coachen. Persoonlijk vind ik dat je kanker nooit alleen hebt en dat vaak dokters/vrienden/familie vergeten  te vragen hoe het met de omgeving gaat van de kankerpatiënt. Hier wil ik graag verandering in brengen! Ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat ook jij die stress, angst, onzekerheid meebeleefd en dat er weinig tot geen mensen vragen: hoe is het nu met jou?
Ik wil graag luisteren naar wat jij nodig hebt, hoe jij je voelt, wat dit voor jou allemaal betekent...
Heb je interesse mag je altijd een mailtje sturen op dit e-mailadres: jade.vandevenne@hotmail.be met als titel: 'kanker heb je niet alleen'. Dit wordt ook de titel van mijn eindwerk. In het mailtje kan ik meer uitleg geven over wat de coaching sessies juist inhouden. :)
Tot binnenkort?
« Laatst bewerkt op: maart 29, 2018, 12:09:11 pm door Jade Vandevenne »

Pappadisco

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Kanker heb je niet alleen - Eindwerk als Gezondheidscoach
« Reactie #1 Gepost op: maart 31, 2018, 19:53:29 pm »
 :'( Alhoewel ik zelf kanker heb, ben ik ook pappa van 2 dochters met kanker. Mijn dochter Kristien is na een strijd van 6 jaar overleden in maart 2015. Anne heeft borstkanker gehad, maar is gelukkig nu ,herstellend’. Je zou zo zeggen, die moet wel voldoende ervaring hebben om hier mee om te gaan. Hij zou moeten weten hoe hij zijn dochter Anne kan begeleiden. Toch twijfel ik zo dikwijls en heb hierbij hulp en ondersteuning nodig. Kunt u mij hiermee helpen?

Jade Vandevenne

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Kanker heb je niet alleen - Eindwerk als Gezondheidscoach
« Reactie #2 Gepost op: maart 31, 2018, 20:24:29 pm »
Beste, wat heftig voor jou! Mag ik eventueel uw e-mailadres om meer uitleg te kunnen geven wat ik juist doe of kan u mij een mailtje sturen met daarin op welke manier jij nood hebt aan ondersteuning? Als u dat nu nog niet zo goed weet is dat helemaal niet erg, daarvoor kunnen we samen zitten en kijken we hoe ik jou het best kan ondersteunen in dit proces. Mijn e-mailadres: jade.vandevenne@hotmail.be