Auteur Topic: Getuigenis over kanker voor medische professionals  (gelezen 120 keer)

Prianka

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Getuigenis over kanker voor medische professionals
« Gepost op: september 12, 2017, 10:13:28 am »
Hallo,

Binnenkort vindt er een oncologie-evenement plaats voor medische professionals. Belangrijk hierbij is dat de patiënt centraal staat. Omdat er geen (ex-)patiënten aanwezig zullen zijn, gaan wij nu al op zoek naar personen die hun verhaal willen doen.

Als jij je daar comfortabel bij voelt, nemen we dit op en maken we hier een korte video van. Door jouw verhaal te delen, bied je inzicht dat erg moeilijk is om op andere manieren te verkrijgen maar dat zo belangrijk is. Zeker voor vakmensen die "achter de schermen" werken en niet rechtstreeks in contact komen met de mensen voor wie ze bijvoorbeeld behandelingen ontwikkelen.

Ben je misschien wel geïnteresseerd? Je kan vrijblijvend contact met mij opnemen. Stuur mij een mailtje via prianka@tamaratwist.be of bel me even op 0494/61.62.04. Ik zou graag van je horen.

Met vriendelijke groeten,

Prianka
« Laatst bewerkt op: september 13, 2017, 16:00:29 pm door Prianka »

levar

• **
    • Bekijk profiel
Re: Getuigenis over kanker voor medische professionals
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2017, 15:29:47 pm »
Hallo  Prianka heb uw email goed gelezen en  overleg met de prof. in leuven waar ik op heden op kontrole was ,deze vond dat ik dat zeker moest doen , dus wil ik graag mijn verhaal  doen maar als het kan onder mijn kankerforum nicknaam levar.
nu de volgende datums zijn belet zoals 25/9 voormiddag daarna wordt ik op 10 oktober geopperreerd voor pucker en kattarak alsook op 7 november tussen dez 2 datums wordt ik
3of 5 keer bestraald die datum wordt vastgelegt op 25/9.
in de hoop u van dienst te kunnen zijn teken ik
levar