Auteur Topic: Opkikkertje voor Witte Vlinder  (gelezen 882 keer)

Jet

• Bekijk profiel
Opkikkertje voor Witte Vlinder
« Gepost op: april 24, 2017, 15:19:54 pm »
Hallo lotjes, meelezende /meelevende, schrijvende.

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik op dit forum schreef.. ( voor de nieuwkomers, dus een onbekende)
Een forum waar ik lief en leed v.a. 2011 deelde, steun kreeg en gaf..  Zo leerde ik o.a. ook Witte Vlinder kennen..  en vele andere kanjers waarvan er enkele helaas hun strijd niet hebben kunnen winnen, maar ook velen die de kracht, power of het geluk hadden dat hun behandelingen positief uitpakten.
Tja, wat versta ik onder positief...
Positief uitpakken kan genezen zijn, (voor zover dat ook op dat moment is), maar ook een levensverlengende behandelsucces..ook al is dat niet voor iedereen even comfortabel.

Witte Vlinder, ofwel Sabine Moons is voor mij een power madam.. die de strijd al 2 keer aanging.. (borstkanker- kanker achter haar oog) met positief resultaat..qua uitslagen na inspannende behandelplannen. (Ze schreef er een boek over.)
Dat, dat niet voldoende is gebleven..blijkt uit de laatste uitslag... Opnieuw zal ze de strijd weer op moeten gaan pakken.  Er is bij haar voor de 3de keer kanker ontdekt.. en dat op een andere moeilijke plaats..

Het zou heel fijn zijn, als ze van velen een bemoedigend woordje zou kunnen lezen.. 
Voor iedereen geld nl..  dat steun, positief zijn en vertrouwen hebben een van de sterke kanker bestrijders is, naast datgene wat medisch noodzakelijk is..

Begrip en steun...aandacht en warmte doet ieder mens goed.

Voor iedereen veel power, vertrouwen en zoveel mogelijk succes als maar kan.. met de aantekening dat als het succes uitblijft... er toch nog heel veel moois kan zijn...  Dat heb ik ook ervaren nl..

Veel goeds,
Jet ;)

Kleintje

• Bekijk profiel
Re: Opkikkertje voor Witte Vlinder
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2017, 20:37:55 pm »
Hallo,

Ik wil Sabine heel veel sterkte toewensen!!
Het is een sterke madam die al heel veel watertjes moest doorzwemmen door die rotte ziekte!
Ze was voor mij een grote steun in 2009!

Heel veel sterkte Sabine!!!

witte vlinder

• borstkanker van 2006 en herval aan oog in 2012
    • Bekijk profiel
    • http://users.telenet.be/SabineMoons/Dagboek.html
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2017, 14:36:49 pm »
Lieve Jet,

ik kom hier minder vaak kijken omdat er zo weinig wordt geschreven hier, en nu had ik zo'n voorgevoel dat ik nog eens naar hier moest komen. Wat een hartverwarmend opkikkertje, kreeg er prompt een huilbui van, maar eentje van dankbaarheid en blijdschap
ik had de moed nog niet gevonden om het hier neer te pennen, je hebt gelijk wat je schrijft
alle steun, hoe groot of klein ook, doet immens goed als je weer de strijd moet aangaan
ik heb het geluk jou te mogen kennen en bij mijn waardevolle vrienden te tellen
ook jij bent voor mij een powermadame, met het hart op de juiste plaats
je weet altijd de juiste woorden, de juiste steun voor me te vinden, en dat voelt aan als een warme deken rond mij heen
ik koester me in jouw liefdevolle steun en warmte
dikke lieve knuffel voor een héél lieve dame
Sabine (witte vlinder)

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2017, 14:38:13 pm »
Kleintje,

ook hartelijk dank voor jou lieve woorden
heb ook veel aan jou gehad
groetjes Sabine

Tonia

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 26, 2017, 11:02:24 am »
Ik ben hier pas nieuw. Maar k wens jullie heel veel sterkte. Positief zijn is een deel van onze genezing zeggen ze...tja , niet altijd gemakkelijk. Maar k hoop da ge de kracht vindt om verder te vechten. Groetjes Tonia

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 26, 2017, 15:49:52 pm »
dankjewel Tonia, ook wens ik jou veel sterkte toe
het is niet gemakkelijk, maar we kunnen elkaar hier steunen
dikke knuffel xxx
Sabine

lady

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 07, 2017, 19:13:22 pm »
Hallo Sabine,
Al een tijdje geleden dat ik een reactie postte maar geregeld kwam ik een kijkje nemen op de site. We kennen elkaar niet persoonlijk maar ik heb uw kracht mogen ervaren telkens ik met een vraag worstelde. Ik wil u hiervoor bedanken en ik steun u mee in uw strijd nu u opnieuw op de proef gesteld wordt. U kan erop rekenen dat ik uw verhaal zal blijven volgen en duimen voor een goede afloop.
Lady

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: mei 07, 2017, 19:57:23 pm »
dankjewel Lady, het zal een héél gevecht worden want ik dreig nu ook 1 oog te verliezen
heb bestralingen aan mijn oog gehad in 2012 en nu werken mijn oogspieren niet meer, gevolg, ooglid blijft zakken
dus op termijn moet ik met 1 oog door het leven gaan
en dat is verschrikkelijk
dankjewel voor jouw steun
groetjes Sabine