Auteur Topic: ENQUÊTE: Keuze-aspecten van (ex)patiënten of naasten (kankerzorg verbeteren)  (gelezen 237 keer)

omer68

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Geachte heer/mevrouw,

Om erachter te komen wat mensen belangrijk vinden die kanker hebben of hebben gehad, wil ik u vragen om deze enquête in te vullen. Het kost u slechts zeven minuten en met de resultaten kunnen anderen geholpen worden. Voor het onderzoek mogen zowel (ex)kankerpatiënten als de naaste(n) de enquête invullen. Ik wil u wel vragen om de enquête vanuit de patiënt in te vullen. (zie: http://nl.surveymonkey.com/r/kanker )

Momenteel zit ik in de afstudeerfase voor mijn opleiding Commerciële Economie aan Fontys Hogescholen. Voor mijn afstudeeronderzoek bestudeer ik de keuze-aspecten van mensen die kanker hebben, kanker hebben gehad en de mensen die kanker van dichtbij hebben meegemaakt (naasten). De resultaten van het onderzoek ga ik gebruiken om de oncologische zorg binnen Brabant en Limburg gericht te verbeteren, zodat het goed aansluit op de wensen en behoeften van (toekomstige) kankerpatiënten. Het is daarnaast ook belangrijk dat vlaamse (ex)patiënten of naasten meedoen aan dit onderzoek, aangezien zij binnen het verzorgingsgebied vallen.

Ik garandeer u dat het veel waarde zal hebben voor het verbeteren van de oncologische zorg. Uw antwoorden op de vragen worden volstrekt anoniem behandeld.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite en tijd.

Ömer Yildiz
Student Commerciële Economie
Fontys Hogeschool Eindhoven
« Laatst bewerkt op: maart 10, 2017, 16:13:07 pm door omer68 »