Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1112 keer)

Dirk

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Even voorstellen
« Gepost op: september 27, 2013, 11:28:03 am »
Beste lotgenoten, ;)

Mijn naam is Dirk, 52 jaar en heb spijtig genoeg eind vorig jaar het bericht gekregen dat ik de ziekte Non-Hodgkin lymfomen heb, stadium 4A, na 2 maal het oppervlakkige flebitis in mijn benen , augustus en oktober, kreeg ik een diepe veneuze trombose in mijn rechterbeen in november en de huisarts heeft me doorverwezen naar spoed in Leuven, daar ontdekten ze dat ik nog een longembolie had en bloedklontertjes rond mijn buikstreek, daarna hadden ze al een vermoeden wat ik eventueel zou hebben en voor uitsluitsel te krijgen hebben ze een goedwerkend kliertje tussen de nek en sleutelbeen onder lokale verdoving weggenomen wat dus uiteindelijk uitdraaide op NHL, ik ben in een studie gestapt om de medische wereld een handje te helpen en heb in totaal 8 chemo's met antilichamen gekregen, die antilichamen is dus de nieuwe studie, in juli dit jaar moest ik weer scans ondergaan en ze zagen dat ze geen sporen meer vonden van mijn ziekte !  :), ik zit nu in mijn remissie of nabehandelingen tot midden 2015, om de 2 maanden krijg ik die antilichamen met om de 4 maanden scans, gelukkig heb ik van de chemo's niets geweten en was er ook niet ziek van, ook heb ik geen haaruitval gehad, alleen dunner werd het maar is ondertussen terug bijgegroeid, de professor had wel verteld, want blijkbaar zijn er veel varianten van deze vreselijke ziekte, dat er 80% kans bestaat dat de ziekte terugkomt maar is natuurlijk niet gezegd dat ik in die 80% val.  Ik ben wel vlugger moe maar voor de rest voel ik me uitstekend !

Ik wilde mijn verhaal aan jullie meedelen misschien zijn er onder jullie die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt.

Ik wens iedereen een snel herstel toe.

Groetjes Dirk