Auteur Topic: radiotherapie gecombineerd met chemo  (gelezen 20958 keer)

natalie peeters

• Gast
Re:radiotherapie gecombineerd met chemo
« Reactie #30 Gepost op: januari 22, 2007, 14:06:26 pm »
haar pijnen. Ze heeft enorm veel uitslag van de cetuximab. Haar huid is heel broos geworden en scheurt dus open bij het minste wat ze doet. Ze kan niet meer goed op haar rug liggen en dat maakt rusten nog pijnlijker. En haar rust heeft ze nodig. Morgen weer naar de chemo, dus we zullen zien wat de dermataloog deze keer weer gaar voorschrijven. Pff, onze keuken is net een apotheek met crèmes, pillen ed.

xxx
natalie

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:radiotherapie gecombineerd met chemo
« Reactie #31 Gepost op: januari 22, 2007, 17:51:32 pm »
Oei, da's inderdaad niet zo leuk. Hoop toch dat ze daar iets op vinden en geen on nodige pijnen hoeft uit te staan. Hamer daar maar op bij jullie doktersbezoek morgen.

Groetjes en sterkte, Steven

John

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: radiotherapie gecombineerd met chemo
« Reactie #32 Gepost op: november 20, 2017, 21:33:02 pm »
Tjaaaaa,

Sinds een tweetal maanden loop ook ik dus met een type4 in mijn hoofd rond GRRRRRRRRRRRRRR.
Zelfde oplossing voor mij → Temodal elke morgen op nuchter maag en dan even later de de bestraling onder. Ik weet dat het nodig is maar het is me toch elke keer een opgave joh, bijna niet te filmen. En je kan erg stoer doen en zo maar je weet natuurlijk even goed als alles anders dat ze tegelijk van binnen EN van buiten je lijf kapot aan het maken zijn !! Mijn tumor is dan op geen enkel manier opereerbaar dus ik blijf der ook nog de rest van mijn leven taxi voor. En uiteraard geloof ik mijn dokter als hij zegt dat dit de beste oplossing is maar enkel de toekomst zal kunnen uitwijzen of ik het volledig kan uitbannen natuurlijk. De enige mogelijkheid die ik wel aangenomen heb is deze : Ik ben ergens op een trein gestapt die met een razende vaart door het landschap sjeest en mij meepakt. Als de trein ergens in een station stopt dan stap ik wel af en zie ik waar ik ben. Ik kan me geen ander gedacht voorstellen eigenlijk.

John

Within a Gift

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: radiotherapie gecombineerd met chemo
« Reactie #33 Gepost op: december 29, 2017, 19:05:03 pm »
Als de dokters dit aanraden, is dat misschien het beste. Zij weten tenslotte wat de nevenwerkingen gaan zijn, enz.
Mijn moeder heeft ook radiotherapie gehad en erna chemo. 't Is echt niet te onderschatten.
Helaas was er voor haar geen goed einde doordat ze ook niet geopereerd kon worden. Ze heeft 5 jaren gestreden en toen verloren.