Auteur Topic: het verhaal van een partner  (gelezen 5369 keer)

witte vlinder

• borstkanker van 2006 en herval aan oog in 2012
    • Bekijk profiel
    • http://users.telenet.be/SabineMoons/Dagboek.html
Re: het verhaal van een partner
« Reactie #15 Gepost op: december 06, 2015, 20:57:53 pm »
Hoi Annelies,

neen denk niet dat het bij borstkankerpatiënten voorkomt, heb er toch nog nooit van gehoord
goed dat het te behandelen is, dat is wel het positieve eraan hé, hopelijk moet hij niet té lang in het ziekenhuis blijven

neen is niet gemakkelijk om terug het leven in eigen handen te nemen en weer te gaan genieten
maar ben altijd héél positief geweest en veel zin voor humor, en ben een vechtertje
ik wou absoluut niet, ook al heb ik 2x kanker gehad, dat dat mijn leven zou beheersen
wou weer kunnen genieten ook al heb ik veel beperkingen en ben ik rap moe
ik kijk vooral naar de dingen die ik wel nog kan
het is me vooral zo goed gelukt dankzij mijn psychologe en mijn vechtlust natuurlijk

mijn psychologe staat in het jessa ziekenhuis in Hasselt en heeft in Hasselt nog een praktijk
je gaat alvast héél véél aan haar boek hebben
succes bij het lezen
groetjes Sabine

steve

• Nieuwkomer
  • *
  • www.oigo.be
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: december 08, 2015, 22:42:55 pm »
Hey Annelies

Ben na het lezen van jullie verhaal, heel stil geworden...
Wij hebben zelf al het een en ander meegemaakt, maar toch...
Bij ons was het met goede afloop, hopelijk gaat het bij jullie ook de goede kant op!
Altijd blijven hopen, en niet teveel luisteren naar die procentage's...
En vooral , genieten van alles en iedereen, vooral van elkaar!
En het UZ Gent? Dat is idd een topkliniek met zeer goede en bekwame doktoren en verplegend personeel!
Hou jullie goed en zal aan jullie denken
Hopelijk laat je hier weten hoe het verder met jullie gaat
Alvast veel sterkte!

Vele groetjes

Steve

Annelies1984

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: december 09, 2015, 11:39:20 am »
Dag Steve,

heel blij te lezen dat het bij jou/jullie goed gaat! Bedankt om aan ons te denken, het zijn de kleine dingen die echt wel steun geven in moeilijke momenten.
Wij blijven inderdaad hopen en samen vechten. Het leven is teveel waard om dat niet te doen en we hebben ook het absolute vertrouwen in de dokters en profs van het uz.
Het is raar dat een mens soms zo zware dingen moet meemaken en te beseffen dat het geluk in de heel kleine dingen zit. Naast al de negatieve aspecten, ben ik blij dat ik me daarvan bewust geworden ben. Het doet ook goed om hier ons verhaal te kunnen doen en mensen te horen die ook een moeilijke en zware weg aangelegd hebben of aan het afleggen zijn. Ik blijf hier onze situatie een beetje verder schetsen en uiteraard hopen we ook dat het vreselijke beest nu onder controle is en blijft.

groetjes,

Hou je goed en tot hoors!

Annelies1984

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: december 09, 2015, 11:41:21 am »
Dag Sabine,

zin voor humor en vechten zijn volgens mij de aspecten die belangrijk zijn in een herstel! Chapeau hoe je het allemaal doet, we kunnen heel veel leren van jouw manier van omgaan!
Het boek is inderdaad een grote meerwaarde! Ik heb heel veel steun aan een paar mensen die dicht tegen mij staan en aan de tweewekelijkse gesprekken met mijn huisarts. Hij leert me echt om met alles op een positieve manier om te gaan.

groetjes

Annelies

witte vlinder

• borstkanker van 2006 en herval aan oog in 2012
    • Bekijk profiel
    • http://users.telenet.be/SabineMoons/Dagboek.html
« Reactie #19 Gepost op: december 09, 2015, 16:12:47 pm »
Hoi Annelies,

bedankt, heb ook veel aan haar boek gehad en nog veel meer aan haarzelf
héél véél steun heb je nu vooral nodig en tof dat je huisarts je zo goed begeleid
mij mag je ook altijd mailen als je nood hebt aan een babbel, wil graag een luisterend oor voor je zijn
dikke steunknuffel nog
xxx Sabine

marlgijs

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: december 11, 2015, 12:41:21 pm »
heel veel sterkte nog ...
en wanneer je het nodig hebt....
berichtje  :-*

steve

• Nieuwkomer
  • *
  • www.oigo.be
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: februari 14, 2016, 12:53:31 pm »
Hey Annelies

Het is al enige tijd geleden dat we iets van jullie gehoord hebben...
Hoe gaat het met jullie?
Hopelijk is alles ok...
Laat gerust iets weten

Vele groetjes

Steve

Annelies1984

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: februari 25, 2016, 18:09:52 pm »
Hey iedereen,

inderdaad Steve, het is alweer een tijdje geleden. Twee weken geleden kregen we het verdict dat er terug" iets" gezien is in de detailtest van mijn man... Eergisteren hebben ze een nieuwe punctie gedaan om te zien of het bevestigd wordt of niet. Volgende dinsdag moeten we bij de dokter zijn om de uitslag te bespreken. Opnieuw heel bange weken dus... Ik maak me nog geen echte zorgen, terwijl mijn man echt het ergste vreest. Raar, precies of ik de ernst nog niet wil inzien of misschien is er toch dat engeltje dat ons zal beschermen tegen opnieuw slecht nieuws en het al dan niet vreselijke gevecht. Hoe gaat het verder met jullie?

steve

• Nieuwkomer
  • *
  • www.oigo.be
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: april 08, 2016, 21:28:30 pm »
Hoi Annelies

Hebben jullie al meer nieuws?
Met mezelf gaat het momenteel zeer goed.
Moet pas in oktober op jaarlijkse controle en toch, dagelijks denk ik aan deze controle...
Mssn dat het met de tijd gaat veranderen en dat ik er mssn minder zal aan denken...
Zoals al zoveel  gezegd, gerust gaat ter niemand meer zijn die ooit met deze verschrikkelijk ziekte te maken heeft gehad!
Maar ik geniet met 300% van elke dag en hoop dat jullie dit soms ook kunnen doen.

Vele groetjes en zeer veel sterkte

Steve

Pauleke1234

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: mei 01, 2016, 18:47:49 pm »
Hey Steve,
Na 3 jaar van die ellendige chemo vanaf te zijn geniet ik ook 300% van mijn leven.
Kben blij nog anderen te zien schrijven dat het goed met hun gaat  :)

Groeten,

Paul

vdruwe

• Nieuwkomer
  • *
  • Hodgkin
    • Bekijk profiel
    • hondenschool de hondjes
« Reactie #25 Gepost op: november 14, 2016, 16:21:09 pm »
Dag Annelies, ik heb je verhaal gelezen en besef dat dit heel zwaar moet geweest zijn voor jullie gezin.
Ik hoop dat je man echt geneest en weer vertrouwen in het leven krijgt. Hij heeft bewezen dat hij kan vechten en jij dat je een rots in de branding bent.
Het ga jullie goed.
Vina