Auteur Topic: Weer van nul beginnen !  (gelezen 1692 keer)

jean-pierre

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Weer van nul beginnen !
« Gepost op: april 21, 2015, 21:36:45 pm »
Vandaag op onderzoek geweest na een behandeling van 8 chemokuren ondertussen heb ik met deze erbij al 2 sessies gehad met bestraling en 2 sessies met chemo .
Resultaat van het onderzoek viel tegen voor de oncoloog, de tumor is wel gekrompen maar niet genoeg naar zijn en mijn verwachtingen.
Dus volgende voorstel ; afspraak voor PET-scan en dan overleggen met collega oncoloog wat we gaan doen met het gezwel in mijn slokdarm. Ofwel terug een kuur met bestralingen of een chirurgische ingreep.
We zullen wel zien maar opgeven "NO WAY " dit staat niet in mijn woordenboek.

jean-pierre

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Weer van nul beginnen !
« Reactie #1 Gepost op: mei 27, 2015, 08:00:26 am »
Vandaag gaan we van start met 20 bestralingen en op hoop van zegen ben ik er dan vanaf  ;).
Maar ik blijf realistisch , eens gehad is nooit meer gerust en daar moet ik en mijn gezin mee leren leven , hoe moeilijk het ook soms is.

Ilse

• Niet-roker met longkanker
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2015, 12:28:10 pm »
Wat je nu zegt klopt helemaal. 
Het is iets wat nooit meer overgaat in je hoofd, en ik vind het erger voor mijn gezin dan voor mezelf.  Want mijn ziekte beïnvloed ook in heel grote mate hun leven.
Laat ons hopen dat de bestralingen goed hun werk doen.  Ik duim voor jou!

jean-pierre

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 31, 2015, 19:48:40 pm »
Bedankt Ilse , en het is zoals je zelf zegt hun leven wordt helemaal overhoop gehaald, spijtig genoeg.
Morgen nr 4 van de bestraling dan nog 16 te gaan .

Ilse

• Niet-roker met longkanker
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 04, 2015, 23:03:05 pm »
Het is niet onze keuze dat we hun leven overhoop halen, maar toch heb ik het daar vaak moeilijk mee.
Veel sterkte in deze zware periode hé!
Ik hoop dat je niet te veel last gaat hebben van de bijwerkingen en dat de bestralingen goed gaan aanslaan!

jean-pierre

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juni 10, 2015, 17:36:15 pm »
Vandaag mijn 11de bestraling gehad , nog 9 te gaan. Begin nu toch een beetje pijn te krijgen bij het slikken. Voor de rest alles onder controle.