Auteur Topic: zorgeloos leven...  (gelezen 6450 keer)

keikopje

• 42, mama van een dochtertje van 7j
    • Bekijk profiel
Re: zorgeloos leven...
« Reactie #15 Gepost op: november 04, 2015, 09:21:00 am »
Proficiat Steve! Altijd geweldig om na alle stress een goed resultaat te krijgen.
Die angst voor de controles gaat nooit meer helemaal weg, denk ik. Bij mij is het nu ca. 8 jaar geleden dat ik NHL had, en ik ga nog steeds bibberend naar mijn jaarlijske controle. Ik heb 5j lang jaarlijks PET gehad, daarna gewone longfoto's, en nu voor het eerst in januari geen foto meer, alleen nog klinisch onderzoek. Dat haalt de stressfactor weer een beetje naar beneden :-)
Keikopje

steve

• Nieuwkomer
  • *
  • www.oigo.be
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: november 06, 2015, 12:46:36 pm »
Hey Keikopje,

Die angst zal inderdaad nooit weggaan... :(
NHL is toch wel een kanker waar dat er zeer veel varianten van bestaan .
Jij moest 5 jaar onder de pet scan?
Bij mij was dit slechts 2 jaar...
Iedere persoon is anders hé.
Toch goed dat ge al 8 jaar genezen zijt, en dat de controles moeten blijven gebeuren, is niet altijd slecht hé.

Groetjes

Steve

Annelies1984

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: december 09, 2015, 11:47:50 am »
Dag Steve,

na het krijgen van je bericht op mijn onderwerp, kwam ik eens om je verhaal te lezen. Wat een goed nieuws dat je het zo goed doet! Het is leuk om te horen dat het ook regelmatig wel helemaal goed gaat! Mijn vingers zijn gekruist voor jou dat je terug ten volle je leven kan opnemen en alles doet wat je wil.
Inderdaad een echt zorgeloos leven ga je ( waarschijnlijk ) niet meer hebben, maar ik denk wel dat de angst minder wordt met de jaren.
Door hetgeen je tegengekomen hebt, ga je veel bewuster genieten van alle kleine dingen. Zonder deze moeilijke periode, zou dit misschien niet het geval zijn hé. Dus elk nadeel heeft ook een klein stukje een voordeel. Hopelijk lukt het voor jou ook om daarin te geloven!

Een grote pluim voor je vrouw! Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om aan de zijlijn te staan! Ziek ben je nooit alleen, maar met heel je gezin!

heel veel succes verder en ik blijf hier je verhaal ook verder lezen!

steve

• Nieuwkomer
  • *
  • www.oigo.be
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: oktober 25, 2016, 12:16:56 pm »
Vorige week terug op controle geweest.
Alles is nog altijd dik in orde...
De stress was echter niet te doen!
Maar toch terug goed nieuws gekregen en mogen nu terug een jaar wachten tot volgende controle.
Aan iedereen veel beterschap en de moed niet verliezen

Grtz

Steve